کد خبر: 122391
A

نماینده مجلس: همه مردم باید توجه داشته باشند که تا رسیدن به قله راهی نمانده است

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: مردم شاهد تغییرات جدی و گسترده و گشایش در گره های کشور نیستند هر چند سیاست دولت انقلابی در واردات واکسن و تزریق آن ثابت کرد که می‌تواند ریل قطار کشور انقلابی را از مسیر صحیح‌تری عبور داد و شاهد گشایش بود.

نماینده مجلس: همه مردم باید توجه داشته باشند که تا رسیدن به قله راهی نمانده است

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در نطق میان دستور با تبریک روز دانشجو و روز پرستار گفت: از همه دست اندرکاران می‌خواهیم در بهبود وضعیت زندگی پرستاران اهتمام داشته و پرستاران زحمتکش شرکتی و جایگزین را در اولویت تعیین تکلیف استخدامی و تبدیل وضعیت قرار دهند.   

نماینده مردم همدان در مجلس یازدهم با بیان اینکه شاهد قدرت نمایی نظام اسلامی در عرصه‌های بین المللی هستیم، گفت: تمامی مردم باید توجه داشته باشند که تا رسیدن به قله راهی نمانده است البته دشمن بیرونی و جریان نفوذی داخلی تلاش خواهند کرد تا ملت طعم شیرین این عزت و اقتدار و روی کارآمدن دولت و مجلس انقلابی را نچشند.

این عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: البته معیشت مردم و غم بیکاری و مشکلات جوانان برای تمامی نمایندگان ملموس است. برای رفع آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و با پیوست عدالت در قانون گذاری و نظارت بر حقوق حقه آنها دفاع خواهیم کرد. برای رونق کسب و کار، رفع موانع قانونی و فعال کردن واحدهای تولیدی و پشتیبانی از عرصه علم و شرکت‌های خلاق و دانش بنیان، بیانیه گام دوم انقلاب را عملیاتی خواهیم کرد. از دولت انقلابی می‌خواهیم با پشتیبانی از تیم مذاکره کننده - این رزمندگان عرصه دیپلماسی که بر مواضع حقه شما پافشاری کردند- قدم‌های پیروزی را رقم بزنند.

وی ادامه داد: دولت مردمی و انقلابی باید متوجه باشد آنچه که وضعیت اقتصادی و فرهنگی و سیاسی کشور را به اینجا رسانده سیاست‌های غلط، کم‌کاری و وادادگی، انفعال سیاسی و عدم اعتقاد به اندیشه‌های ناب امامین انقلاب و باور به جوانان فرهیخته و دستاوردهای نظام، ناکارآمدی مدیران و فاصله میان مسئولان اجرایی و مردم، گره زدن تمامی هستی کشور به مذاکراتی که خود نفهمیدند چه بستند و چه گفتند. تعطیلی کسب و کار داخلی، عدم ارتباط درست با همسایگان و کشورهای مشترک المنافع با جمهوری اسلامی و ضایع کردن فرصت‌ها و ظرفیت‌ها بوده است.

فلاحی خطاب به رئیس جمهور، وزرا و معاونان وزرا گفت: مردم شاهد تغییرات جدی و گسترده و گشایش در گره های کشور نیستند هر چند سیاست دولت انقلابی در واردات واکسن و تزریق آن بدون تصویب FATF ثابت کرد که می‌تواند ریل قطار کشور انقلابی را از مسیر صحیح‌تری عبور داد و شاهد گشایش بود.

نماینده همدان در پایان گفت: موارد نامبرده کافی نبوده و ضرورت تغییر سریع‌تر مدیران ناکارآمد را می طلبد. امروز با وجود بسیاری از مدیران بی‌انگیزه در پست‌های مختلف شاهد ایستایی و رکود در دستگاه‌های مختلف هستیم و این امر باعث ناامیدی به دولت انقلابی خواهد بود./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر