کد خبر: 122413
A

تشکر امام جمعه اصفهان از «یگان ویژه» استان اصفهان/ طباطبایی‌نژاد: کشاورزان باید بعد از یکبار تجمع به اعتراض خود پایان می دادند/ دشمن در اعتراضات ادامه دار «نفوذ» می کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: یگان ویژه و همه نیروهای مسلح باید همیشه برای مقابله با دشمنان داخلی و خارجی که قصد به هم زدن امنیت عمومی را دارند، آماده باشند و در مقابل آنها بایستند .

تشکر امام جمعه اصفهان از «یگان ویژه» استان اصفهان/ طباطبایی‌نژاد: کشاورزان باید بعد از یکبار تجمع به اعتراض خود پایان می دادند/ دشمن در اعتراضات ادامه دار «نفوذ» می کند

به گزارش دیده بان ایران؛ سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با کادر یگان ویژه اصفهان، گفت: مردم جامعه بدون حضور نیروهای مسلح که امنیت آن‌ها را حفظ می‌کنند، امکان زندگی ندارند.

وی ادامه داد: امنیت و عزت مردم و ذلت دشمنان به دست نیروهای مسلح تأمین می‌شود و با حضور نیروهای مسلح مردم در امنیت و آسایش زندگی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان افزود:  نیروهای مسلح همانند دیواری دور شهر هستند و شهر و کشور را امن می‌کنند.

وی بابیان اینکه یگان ویژه در بعضی مواقع باید با دشمنان داخلی و خودی‌ها نبرد کند اضافه کرد: همان‌طور که سه جنگ جمل، صفین و نهروان امیرالمؤمنین (ع) با خودی‌ها بود که در مقابل امام و اسلام ایستاده بودند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: عده‌ای خاص اگر بخواهند امنیت عام را به خطر بیاندازند نیروهای نظامی و انتظامی باید در مقابل آن‌ها بایستند و با آن‌ها مقابله کنند.

وی با اشاره به اینکه هرگونه تجمع باید با مجوز و به‌طور قانونی برگزار شود بیان کرد: تجمعات و تظاهرات مردم وقتی ادامه پیدا کند به‌طور قطع دشمن در آن‌ها نفوذ خواهد کرد .

امام‌جمعه اصفهان افزود: کشاورزان برای مطالبات قانونی خود حق داشتند اما پس از یک‌بار تجمع و اعلام آن از طریق رسانه‌ها و صداوسیما، باید به تجمعات خود خاتمه می‌دادند و ادامه این تجمعات غیرقانونی بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر