کد خبر: 122532
A

چرا کسی محسن‌رضایی را به خاطر وعده‌های پوچ بازخواست نمی‌کند؟!

فرمانده پیشین سپاه که درباره هزینه‌های عملیات‌هایی مانند کربلای۴ مدعی بود عملیات فریب برای کربلای ۵ بوده است در این دوره یکی از هفت نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران بود.

چرا کسی محسن‌رضایی را به خاطر وعده‌های پوچ بازخواست نمی‌کند؟!

به گزارش دیده بان ایران، محسن رضایی، فرمانده پیشین سپاه که درباره هزینه‌های عملیات‌هایی مانند کربلای۴ مدعی بود عملیات فریب برای کربلای ۵ بوده است در این دوره یکی از هفت نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران بود، با توجه به حساسیت جامعه به نظام اقتصادی و مسائل مرتبط با اصلاح آن، وعده‌های زیادی را مطرح کرده که برخی از مهم‌ترین آنها را در ادامه می‌خوانید:

پرداخت ماهانه ۴۵۰ هزار تومان یارانه نقدی به ۴۰ میلیون ایرانی، مقابله با شرکت‌های جعلی برای فرار مالیاتی، ایجاد صندوق جبران مالباختگان در بورس، بیمه سهام داران بورس، ایجاد بانک طلا به عنوان پشتوانه پول ملی، ایجاد جاذبه در تولید ملی، توسعه صادرات به کشورهای همسایه از طریق استان‌های مرزی، تغییر در مدیریت خودرو سازی و برداشتن تعرفه خودرو برای ایجاد رقابت، تحول اساسی در سیستم بانکی، افزایش و تثبیت ارزش پول ملی، تبدیل پول ملی ایران به قوی‌ترین پول منطقه در کنار دلار و یورو، ایجاد زمینه سرمایه گذاری برای ایرانیان خارج از کشور، اختصاص ۳۰ درصد از سهام نفتی به مردم، پرداخت حقوق به زنان‌ خانه‌دار، مهار قیمت‌ها و کنترل گرانی، تأمین ۹۰ درصد هزینه خرید مسکن از سوی بانک‌ها، ایجاد یک شغل جدید به نام خانه داری و توسعه مشاغل خانگی، پرداخت وام برای مسکن و اشتغال، تقویت صندوق‌های بیمه کشاورزی و جبران ضرر و زیان خسارت‌ها به این بخش و...

محسن‌رضایی با آن همه ادعا امروز معاون اقتصادی رییس جمهوری‌اسلامی است و آبان‌ماه در این جایگاه نیز وعده‌ای به مردم داد که هنوز خبری از آن نیست.

محسن رضایی با اشاره به در نظر گرفتن 2 برنامه در حوزه معیشت برای کنترل گرانی ها و جبران هزینه های تحمیل شده به زندگی مردم گفت: برای کنترل گرانی ها، ستاد تنظیم بازار شکل گرفته و اکنون در همه استان ها مستقر شده است و برای جبران هزینه هایی که به زندگی مردم تحمیل شده نیز برنامه ریزی هایی انجام شده و امیدوارم در این زمینه در آذرماه؛ خبرهای خوشحال کننده ای برای مردم داشته باشیم. 

غیر از گرانی و افزایش قیمت خودرو که دل مردم را خون کرد تا کنون خبر خاصی از این دولت فخیمه به گوش مردم نرسیده‌است.

این وعده‌ها و حرف‌های بی‌اساسی که امثال محسن‌رضایی در این رقابت‌ها به زبان آوردند و امروز در قامت مسئول به آن عمل نمی‌کنند برای آن‌ها نباید هزینه داشته باشد؟! مگر جایگاه‌های دولتی هم مانند فرماندهی سپاه و ... است پاسخگو نباشند و به دلایل مختلف کسی از آن‌ها بازخواست نکند؟! 

در این چهارماه اگر فرض را بر این بگیریم که کهولت و کندی دولت برای انجام امور سنگ‌اندازی کرده است چرا هیچ برنامه‌ روشنی برای اجرای وعده‌هایی که به مردم دادند ارائه نمی‌شود؟!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر