کد خبر: 122546
A

رستم قاسمی از دولت می‌رود؟/ سخنگوی دولت: هیچ برنامه‌ای برای تغییر اعضای دولت وجود ندارد

سخنگوی دولت در واکنش به سوالی پیرامون شنیده‌ها در مورد بیماری و استعفای وزیر راه و شهرسازی از دولت ضمن تکذیب این شنیده‌ها گفت: شایعات در مورد آقای قاسمی صحیح نیست، ایشان به شدت فعال و مشغول به کار است.

رستم قاسمی از دولت می‌رود؟/ سخنگوی دولت: هیچ برنامه‌ای برای تغییر اعضای دولت وجود ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در اولین حضور خود در رسانه های کشور به آخرین خبر رفت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این بنگاه رسانه‌ای سرمایه‌گذاری، با فعالیت‌ها و توانمندی‌های آن آشنا شد سخنگوی هیئت دولت در جمع اعضای هیئت تحریریه "آخرین خبر" مطالب مهمی در خصوص بودجه ۱۴۰۱، تیم اقتصادی دولت و طراحی دولت برای سامان‌دهی مشکلات صنعت خودرو بیان کرد .

سخنگوی دولت گفت: این سند به زودی با عنوان "سند پیشرفت مردمی کشور" رونمایی خواهد شد. این سند شامل ۳۷ بخش "مادر" است که تحول در آن، تحول در کشور را در پی خواهد داشت. ۱۲ بخش از این بخش‌ها اقتصادی است  روح حاکم بر این سند "توجه و حمایت از بخش خصوصی" است  رویکرد کلی این سند این است که دولت پای خود را از تصدی‌گری اقتصادی به کنار بکشد و به سیاست‌گذاری اقتصادی و ایفای نقش حاکمیتی مُصّر باشد

 

سفر استانی" یا "بازدید درمانی"؟

ماجرای دستور رئیس جمهور برای کارخانه روغن در سفر استانی چه بود؟  

بهادری جهرمی: تصور منتقدان از سفرهای استانی این است که این سفرها برنامه قبلی ندارد اما این تصور درست نیست. رئیس جمهور در سفرها تعدادی بازدید سرزده انجام می‌دهد برای اینکه تعدادی از مصادیق را ببیند . وی افزود این یک سوء تفاهم است که تصور کنید رئیس جمهور بدون گزارش و اطلاع از اتفاقات به سفر می‌رود. اینگونه نیست که مثلا رئیس جمهور در کارخانه روغن ناگهان ببیند کارخانه تعطیل است و بگوید باید دوباره راه‌اندازی شود، پیش از آن گزارش‌های محلی دریافت شده، چکش‌کاری موضوع انجام شده و تصمیمات با کار کارشناسی آماده شده است.

رستم قاسمی از دولت می‌رود؟

 سخنگوی دولت در واکنش به سوالی پیرامون شنیده‌ها در مورد بیماری و استعفای وزیر راه و شهرسازی از دولت ضمن تکذیب این شنیده‌ها گفت: شایعات در مورد آقای قاسمی صحیح نیست، ایشان به شدت فعال و مشغول به کار است، خصوصا در مورد پروژه ساخت مسکن جلسات متعدد دارند و پیگیری می‌کنند. ایشان مقدمات اولیه ۷۰۰ هزار مسکن [از موارد وعده داده شده] را به انجام رسانده . وی تاکید کرد هیچ برنامه‌ای برای تغییر اعضای دولت وجود ندارد.

 سخنگوی دولت پاسخ می‌دهد؛ رئیس جمهور چرا مدتی قبل جلوی افزایش قیمت را گرفت و چرا حالا به آن چراغ سبز نشان داد؟

سخنگوی دولت در بازدید از "آخرین خبر": دولت چک سفید امضا به خودرو سازها نمی‌دهد، شرط حمایت دولت از خودروساز "افزایش کیفیت" و "افزایش عرضه" است .

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر