کد خبر: 122650
A

مصوبه کمیسیون قضایی برای مجازات واردکنندگان اتباع غیرمجاز بیگانه به کشور؛ حبس و جزای نقدی

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از مصوبه این کمیسیون برای تعیین مجازات درجه ۶ جزای نقدی و حبس برای واردکنندگان اتباع غیرمجاز بیگانه به کشور خبر داد.

مصوبه کمیسیون قضایی برای مجازات واردکنندگان اتباع غیرمجاز بیگانه به کشور؛ حبس و جزای نقدی

به گزارش دیده بان ایران؛ سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز ادامه رسیدگی به لایحه مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن در دستورکار اعضای کمیسیون قرار داشت و موادی از آن به تصویب رسید.

وی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون مصوب کردن تا برای کسانی که اقدام به وارد کردن اتباع بیگانه به صورت غیرمجاز به کشور می‌کنند، مجازات درجه 6 حبس و جزای نقدی در نظر گرفته شود.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: همچنین اعضای کمیسیون مصوب کردند تا اتباع بیگانه‌ای که به صورت غیرمجاز وارد کشور می‌شوند در مرحله اول با حکم دادگاه از کشور خارج شوند.

دلخوش خاطرنشان کرد: همچنین اعضای کمیسیون مصوب کردند تا اتباع بیگانه‌ای که برای کار و به صورت غیرمجاز وارد کشور می‌شوند در مرحله اول مجازات درجه 7 حبس و جزای نقدی برای آنها در نظر گرفته شود و در مرحله دوم ضمن اعمال این مجازات وسائل کار آنها نیز ضبط شود./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر