کد خبر: 122660
A

معاون رئیسی اظهاراتش درباره «نگاه به شرق» را تکذیب کرد

معاونت پارلمانی ریاست‌جمهوری اخبار منتشر شده اخیر از اظهارات معاون پارلمانی رئیس‌جمهور را خطای خبرنگار دانست و ضمن انتقاد از تفاسیر نادرست رسانه‌ها مبنی بر یک خبر جعلی، آن را تکذیب کرد.

معاون رئیسی اظهاراتش درباره «نگاه به شرق» را تکذیب کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ روابط عمومی معاونت پارلمانی ریاست‌جمهوری طی اطلاعیه‌ای اخبار منتشر شده اخیر از اظهارات سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور را خطای خبرنگار در ثبت خبر دانست و ضمن انتقاد از قضاوت‌ها و تفاسیر نادرست برخی رسانه‌ها از این خبر کذب، عنوان کرد: «گویی برای بهانه‌جویان اصالت خبر مهم نبود و همچنان بر طبل تفاسیر نامربوط کوبیدند و متاسفانه برخی دوستان انقلابی هم بی‌اطلاع و بی‌مطالعه و با استناد به اخبار جعلی منتشر شده در رسانه‌های معاند، آن را تکرار کردند. البته هدف رسانه‌های معاند برای همه دوستداران انقلاب مشخص است، اما از دوستان انقلابی انتظار می‌رود که به اخبار نادرست و اخبار رسانه‌های بیگانه استناد نکنند.»

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

هفته گذشته، اشتباه عجیب یک خبرنگار در ثبت سخنرانی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور منشأ قضاوت‌های نادرستی شد که منبع اولیه خبر بلافاصله متوجه اشتباه خبرنگار خود شد و خبر اولیه را اصلاح کرد. تکذیبیه این خبر نیز در قالب اطلاعیه رسمی روابط عمومی این معاونت همان روز در رسانه‌ها منتشر شد.

جدا از تکذیب خبر مذکور، رویکرد معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در بحث نگاه به غرب و شرق که همان نگاه برگرفته از امامین انقلاب است، بارها در سخنرانی‌ها و گفت‌وگوهای رسانه‌ای او و به ویژه در سخنرانی مذکور اعلام و منتشر شده است؛ اما گویی برای بهانه‌جویان اصالت خبر مهم نبود و همچنان بر طبل تفاسیر نامربوط کوبیدند و متاسفانه برخی دوستان انقلابی هم بی‌اطلاع و بی‌مطالعه و با استناد به اخبار جعلی منتشر شده در رسانه‌های معاند، آن را تکرار کردند. البته هدف رسانه‌های معاند برای همه دوستداران انقلاب مشخص است، اما از دوستان انقلابی انتظار می‌رود که به اخبار نادرست و اخبار رسانه‌های بیگانه استناد نکنند.

گفتنی است، در همین رابطه، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حساب شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی با اشاره به قضاوت‌های بی مبنای رسانه‌های خارجی و غرب‌گرایان که با تمسک به یک خبر جعلی به دنبال تخریب هستند، به دوستان رسانه‌ای و انقلابی زینهار داد که در این‌باره دچار اشتباه نشوند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر