کد خبر: 122680
A
دیده بان ایران:

واکنش عجیب خبرگزاری نزدیک به سپاه نسبت به منتقدان «خزانه خالی» گفتن میرکاظمی/ خزانه خالی گفتن «نوبخت» بَــدتر از میرکاظمی بود

خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه می گوید: شاید یادآوری برخی مقاطع هشت سال حکمرانی آقای نوبخت و همفکران وی، خالی از لطف نباشد، از جمله زمانی که وزیر امور خارجه کشور اعلام کرد که آمریکا با یک بمب می‌تواند تمام تأسیسات ما را از کار بیاندازد.

واکنش عجیب خبرگزاری نزدیک به سپاه نسبت به منتقدان «خزانه خالی» گفتن میرکاظمی/ خزانه خالی گفتن «نوبخت» بَــدتر از میرکاظمی بود

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه با انتشار گزارشی تحت عنوان «چه کسی اولین بار خزانه کشور را خالی خواند؟» ضمن اشاره به انتقادها نسبت به اظهارات اخیر مسعود میرکاظمی که گفته بود: وقتی دولت را تحویل گرفتیم در خزانه پولی برای پرداخت نبود؛ نوشت: نخستین بار این دولت حسن روحانی بود که در استانه مذاکرات از خزانه خالی در رسانه های صحبت کرد. البته تفاوت تکرار این سخن در دولت سیزدهم این است که "در آن روزها، راهبرد، «هر توافقی بهتر از عدم توافق است» بود و امروز، راهبرد مذاکره‌کنندگان و رئیس دولت، «توافق خوب» است. راهبرد توافق خوب این پیام را به طرف مقابل می‌دهد که دستان ما به سوی شما دراز نیست، بلکه چنانچه برای حصول توافقی که حقوق ضایع شده کشور ـ تحریم‌ها ـ را جبران کند، آمادگی دارید، ما نیز حاضر هستیم. جدیت دولت برای این مقصود تا آنجاست که تیمی متخصص از کارشناسان تحریم را در حوزه‌های مختلف نفتی، بانکی، تجاری و... راهی مذاکرات می‌کند."

 

این خبرگزاری همچنین در ادامه مطلبش نوشت: در چنین شرایطی محمدباقر نوبخت که از اصلی‌ترین چهره‌های دولت تدبیر و امید به‌شمار می‌رود، بدون اینکه هیچ اشاره‌ای به سخن گفتن از خزانه خالی در دولت قبل بکند، سخن گفتن از خزانه خالی در دولت فعلی را مورد شماتت قرار داده است. آن هم در شرایطی که به گواه مراکز معتبر کشور، دولت رئیسی هرماه باید ۱۰ هزار میلیارد از بدهی‌های دولتی که آقای نوبخت در مرکزیت آن قرار داشت را پرداخت کند و این روند تا پایان دولت ادامه خواهد داشت.

فارس همچنین در پایان نوشت: شاید یادآوری برخی مقاطع هشت سال حکمرانی آقای نوبخت و همفکران وی، خالی از لطف نباشد، از جمله زمانی که وزیر امور خارجه کشور اعلام کرد که آمریکا با یک بمب می‌تواند تمام تأسیسات ما را از کار بیاندازد.

 

بنا برگزارش دیده بان ایران؛ سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی ابراهیم رئیسی هم پیشتر اعلام کرده بود که دولت سیزدهم با خزانه خالی و بدهی های فراوان کار خودش را آغاز کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر