کد خبر: 12271
A

لیست بلند کاندیداهای احتمالی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری؛ از بذرپاش تا زاکانی

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌گوید: شورای نگهبان از رجل سیاسی تعریفی دارد 50 کاندیدای اصولگرا هم داشته باشیم نهایت ۵ یا ۶ کاندیدا تایید صلاحیت می‌شود. این اتفاق هم کار را راحت و هم مشکلات را کمتر می‌کند.

لیست بلند کاندیداهای احتمالی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری؛ از بذرپاش تا زاکانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حسین سبحانی نیا در گفت و گو با خبرآنلاین درباره اصولگرایانی که خود را برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آماده می کنند گفت: آقایان قالیباف، جلیلی، باهنر، سیدرضا تقوی، بذرپاش و رستم قاسمی در همین مدت مطرح بودند.

وی با بیان اینکه میرسلیم هم نامزد حزبی موتلفه است، ادامه داد: آقای میرکاظمی را هم اخیرا شنیدم که برخی در موردشان صحبت می کنند. آقای زاهدی هم خودش نامزدی اش را مطرح کرد. آقای رئیسی هم به نوعی مطرح بود که بعد عضو هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری شد.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره نامزدی حیدر مصلحی اعلام بی اطلاعی کرد و کاندیداتوری لطف الله فروزنده را نیز بعید خواند اما یادآور شد: مرضیه وحید دستجردی، حاجی بابایی، ضرغامی، نادران و زاکانی هم جزء نام های مطرح برای نامزدی در انتخابات هستند.

وی ادامه داد: منتها شاید برخی از اینها نظرشان این باشد که اگر تجمیعی بین گروه ها انجام بگیرد، یعنی بین مجموعه گروه ها یک توافقی انجام بگیرد و از دل آن توافق کلی برخی از اینها دربیایند، ممکن است جزو اینها باشند. مثلا وقتی مطرح شد آقای تقوی چنین چیزی را در جایی مطرح کرده است، پاسخ داد که گفته ام در عین حال تلاشمان این است که یک حرکت فراگیری را داشته باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر