کد خبر: 122756
A

رئیس کمیسیون آموزش مجلس: مسأله بازداشت معلمان را پیگیری می‌کنم/ معلم حق دارد حرف خود را بزند

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اقدامات و کارهایی که در این دوره مجلس و علی‌الخصوص کمیسیون آموزش برای معلمان انجام شده است، هیچوقت، هیچکس برای معلمان انجام نداده بود اما این را معکوس جلوه دادند.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس: مسأله بازداشت معلمان را پیگیری می‌کنم/ معلم حق دارد حرف خود را بزند

به گزارش دیده بان ایران؛ رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اقدامات و کارهایی که در این دوره مجلس و علی‌الخصوص کمیسیون آموزش برای معلمان انجام شده است، هیچوقت، هیچکس برای معلمان انجام نداده بود اما این را معکوس جلوه دادند.

 
 

علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در رابطه با تجمعات روز گذشته معلمان، گفت: از اینکه چه تعداد بازداشت شدند اطلاع ندارم اما حتماً مسأله بازداشت تعدادی از معلمان را پیگیری می‌کنم.

وی در رابطه با برخوردهای صورت گرفته با فرهنگیان، بیان کرد: معلم حق دارد که حرف خود را بزند، البته در خصوص رتبه‌بندی به معلمان اطلاعات غلط داده شده و واقعیت را واژگون جلوه دادند. مجلس با تمام قدرت می‌خواهد از معلمان حمایت کند اما به گونه‌ای القا کردند که مجلس با این طرح مخالف است.

منادی سفیدان اضافه کرد: اقدامات و کارهایی که در این دوره مجلس و علی‌الخصوص کمیسیون آموزش برای معلمان انجام شده است، هیچوقت، هیچکس برای معلمان انجام نداده بود اما این را معکوس جلوه دادند و در گفت‌وگوی دیشب من با صدا و سیما هم مشخص شد که کمیسیون چه نظر و نگاهی به مسأله رتبه‌بندی و معلمان عزیز دارد.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از ریشه این تجمعات روز گذشته به نادرست جلوه دادن روند بررسی طرح رتبه‌بندی بود که معلمان را ناراحت کرد./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر