کد خبر: 122785
A

عباس عبدی: خروج ارز را از طریق سیاست ضد موسیقی و کنسرت‌های هزاران نفری در کشورهای همسایه باید دید؛ نه واردات آلات موسیقی !

عباس عبدی به اظهارات سید کاظم موسوی نماینده مجلس در گفت و گو با دیده بان ایران؛ درباره ممنوعیت واردات آلات موسیقی واکنش نشان داد: بازتاب سیاست ضد موسیقی در کشور را باید در کنسرت‌های هزاران نفری ایرانیان در کشورهای همسایه دید ارز کشور از این طریق خارج می‌شود و نه از واردات آلات موسیقی.

عباس عبدی: خروج ارز را از طریق سیاست ضد موسیقی و کنسرت‌های هزاران نفری در کشورهای همسایه باید دید؛ نه واردات آلات موسیقی !

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عباس عبدی به اظهارات سید کاظم موسوی نماینده مجلس  در گفت و گو با دیده بان ایران؛ درباره ممنوعیت واردات آلات موسیقی واکنش نشان داد و نوشت: بازتاب سیاست ضد موسیقی در کشور را باید در کنسرت‌های هزاران نفری ایرانیان در کشورهای همسایه دید.  ارز کشور از این طریق خارج می‌شود و نه از واردات آلات موسیقی.

بیشتر بخوانید: کاظم موسوی: کسی‌که به دنبال آلات موسیقی و امیال شخصی است از ایران برود/ ورود آلات موسیقی به صلاح نیست چون کشور ما اسلامی است /چرا با وجود شهدا و علما ورود آلات موسیقی به کشور باید آزاد باشد؟!

بیشتر بخوانید: فایل صوتی مصاحبه سیدکاظم موسوی درباره ممنوعیت واردات عینک دودی و آلات موسیقی

 

photo_2021-12-14_18-15-38

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر