کد خبر: 122931
A

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس : بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی جاسوس هستند

علی آقازاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت : فضاسازی‌های ضدانقلاب درباره توافق ایران با آژانس براساس یک‌سری اطلاعات دروغ بنا شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس : بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی جاسوس هستند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در حالی‌که مذاکرات قدرت‌های جهان با ایران بر سر احیای برجام ادامه دارد، «علی آقازاده دافساری»، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته است که اجازه بازدید و تصویربرداری به بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای، داده نخواهد شد، چون «تجربه ثابت کرده بازرسان آژانس جاسوس هستند.»

این نماینده مجلس، همچنین گفته است که فضاسازی درباره توافق با آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای برای نصب دوربین در کرج، بر اساس دروغ بنا شده است.

او همچنین گفته است: «یقینا ما به آژانس اجازه نخواهیم داد از هر کجایی که بخواهد فیلم بگیرد و یا بر آنجا نظارت کند و بازرسانش را به جاهای مختلف بفرستد.»

وی افزود: هنوز جزئیات این توافق به طوردقیق منتشر نشده که غربی‌ها و ضدانقلاب براساس یکسری اطلاعات کذب به فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران و توافق ایران با آژانس پرداخته‌اند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: یقینا ما به آژانس اجازه نخواهیم داد از هر کجایی که بخواهد فیلم بگیرد و یا بر آنجا نظارت کند و بازرسانش را به جاهای مختلف بفرستد.

آقازاده خاطرنشان کرد: تجربه به ما ثابت کرده که بازرسان آژانس جاسوس هستند و دولت و مجلس ایران اجازه نخوهند داد که این تجربیات تلخ در مورد ایران تکرار شوند.وی در پایان گفت: هم دولت حواسش است و هم مجلس نظارت خواهد کرد که کاری خلاف قانون مصوب مجلس در مورد این موضوعات اتفاق نیفتد

این در حالیست که رییس سازمان انرژی اتمی ایران، گفته است که بعد از «لغو تمام تحریم‌ها»، تصاویر دوربین‌های جدید را به آژانس خواهند داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر