کد خبر: 122984
A

احمدی نژاد: «روس ها» همیشه از اِستبداد در ایران حمایت کرده اند

رئیس دولت دهم در دیدار با جمعی از مردم آذربایجان گفت: روس ها و انگلیسی ها برخلاف ادعاهایی که می کنند همیشه از استبداد در ایران حمایت کردند.

احمدی نژاد: «روس ها» همیشه از اِستبداد در ایران حمایت کرده اند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمود احمدی نژاد در دیدار با جمعی از مردم آذربایجان که 21 آذر برگزار شد گفت: انقلاب مشروطه یک حرکت ملت ایران بود برای اینکه اختیار دست مردم ایران بیفتد. اینکه همه چیز دست شاه باشد، این را کنار بگذارند. بگویند ملت اختیاردار باشد، ملت تصمیم بگیرد، ملت نظارت کند.

بنابر گزارش دیده بان ایران احمدی نژاد اضافه کرد: جالب است که هم روس ها و هم انگلیس ها هر دو مخالف انقلاب مشروطه بودند و برخلاف ادعاهایی که می کنند، هر دو همیشه از استبداد در ایران حمایت کرده اند. شعارشان دموکراسی بوده ولی به ایران که می رسند، از استبداد حمایت می کنند، چرا؟ علت آن معلوم است اگر ملت صاحب اختیار باشد، کشور قوی می شود و دیگر آنها نمی توانند بیایند اینجا و حکومت کنند. غیرقابل نفوذ، غیرقابل استیلا و غیرقابل تجزیه می شود. اما وقتی استبداد بود، مردم را کنار زدند و منشا اصلی اقتدار یعنی قدرت مردم کنار رفت، آنها می توانند بیایند اینجا جولان بدهند. آنوقت است که می توانند قراردادهای تحمیلی به دوش ملت بگذارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر