کد خبر: 123007
A

امام جمعه تهران: حرام‌خوار‌ها از عمامه خوششان نمی‌آید/ ما زیر پرچم ولی فقیه هستیم و هیچ حادثه ای ما را پریشان نمی‌کند

کاظم صدیقی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) طی دوران زندگی خود در جبهه های مختلف جنگ نرم دشمن در حمایت از ولایت و تبیین جایگاه امام و نقش آن در اجتماعات بشری، نقش رسولان و پیامبران را ایفا کرد.

امام جمعه تهران: حرام‌خوار‌ها از عمامه خوششان نمی‌آید/  ما زیر پرچم ولی فقیه هستیم و هیچ حادثه ای ما را پریشان نمی‌کند

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام محمد کاظم صدیقی در مراسم عزاداری سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) افزود: حضرت زهرا (س) با خطبه خود در مسجد پیامبر (ص) یک تنه دنیایی از دشمن را مغلوب کرد.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) به حضرت فاطمه (س) می فرمود، پدر فدای تو. رسول خدا (ص) اهل تعارف نبود و همه ائمه (ع) نیز نسبت به حضرت فاطمه (س) تکریم و تعظیم داشتند.

امام جمعه موقت تهران گفت: برخی دوست ندارند محبت و عدالت حاکم باشد و مدام دنبال بهانه هستند تا سر و صدا کنند. این به طینت و به لقمه هایی که خورده اند بازمی‌گردد. حرام خوارها از دین خدا، عمامه و پاکی خوششان نمی آید.

وی با بیان اینکه رهبر بزرگوار ما، حکیم، قدرتمند، دنیا شناس و مدیر است افزود: ایشان در زمان رهبری خود با وجود برخی دولت‌های چموش و غربگرا و این همه نفوذی و جاسوس، کشور را به آرامی به پیش بردند و چرخ پیشرفت متوقف نشد.

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: ما سر سفره شهدا، زیر پرچم ائمه (ع) و ولی فقیه هستیم و اگر دلمان را به خدا بدهیم هیچ حادثه ای ما را غصه دار و پریشان نمی‌کند. صبر و نماز تکیه گاه است و ما را از غصه و پریشانی نجات داده و آرامش می‌دهد.

وی گفت: اگر اعتقاد خود را به خدا تقویت کنیم خدا هم جان، کشور، انقلاب و نظام ما را حفظ می کند./ ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر