کد خبر: 12317
A

یک عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب: باید برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶، آرای خاکستری را جذب کنیم

عضو کمیته پزشکان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یکی از اهداف تشکیل این جبهه را تلاش برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده عنوان کرد و گفت: در انتخابات سال آینده باید آرای خاکستری را جذب کنیم.

یک عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب: باید برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶، آرای خاکستری را جذب کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی امروز شنبه اعلام کرد: حسین روح الامینی در نخستین همایش جامعه پزشکی و سلامت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص روند شکل گیری این جبهه افزود: این جبهه مردمی برای تاثیر بر روند اجرایی کشور تشکیل شده و اولین گام، تشکیل خود این جبهه بود.

وی ادامه داد: اقدام بعدی جبهه مردمی انقلاب اسلامی انتخابات ریاست جمهوری است البته مسایل سیاسی و اجتماعی و مقابله با بحران های اجتماعی نیز از اهداف تشکیل این جبهه مردمی است.

دبیرکل حزب توسعه و عدالت با بیان اینکه به دنبال مقابله با تهدیدات علیه انقلاب اسلامی از قبیل تهدیدات خارجی و داخلی هستیم، گفت: ضرورت بازگشت به انقلاب اسلامی و مردم و ضرورت رفتار فراجناحی مبانی نظری تشکیل این جبهه است.

روح الامینی افزود: در انتخابات مجلس دهم در انسجام و وحدت مردم در برخی شهرهای بزرگ موفق نبودیم و در برخی شهرها مثل مشهد موفق بودیم باید یک آسیب شناسی کنیم و نگذاریم افراد سلیقه ای برخورد کنند.

وی با اشاره به انتخابات سال آینده ریاست جمهوری تاکید کرد: در انتخابات سال آینده باید آرای خاکستری را جذب کنیم، اهداف جبهه مردمی انقلاب اسلامی سازماندهی نیروهای انقلاب در سراسر کشور و هدف بعد انتخابات ریاست جمهوری و اداره کشور است که در این راه باید از ظرفیت های موجود استفاده کرد.

دبیرکل حزب توسعه و عدالت خاطر نشان کرد: برای پیروزی در انتخابات آینده باید به مشترکات تکیه و از اختلاف دوری کرد و چند گام از اصولگرایی جلوتر رفت.

روح الامینی گفت: 25 قشر در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی داریم که جلسات آن در حال برگزاری است و از هر قشر تعدادی انتخاب می شوند ودر چهاردهم بهمن اولین کنگره سراسری برگزار و همه مسایل و انتخاب هیات رییسه به رای گذاشته می ‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر