کد خبر: 123405
A

از جزئیات دیدار حسن روحانی با رهبری چه می دانیم؟

مهاجری در توییترش نوشت: «حتی اگر از محتوای دیدار اخیر یکساعته حسن روحانی با رهبر معظم‌ انقلاب، هیچ خبری منتشر نشود، اصل خبر، پیام مهمی دارد برای اهالی سیاست. چه راست، چه چپ، چه دلواپس، چه...»

از جزئیات دیدار حسن روحانی با رهبری چه می دانیم؟

به گزارش دیده بان ایران؛ مهاجری در توییترش نوشت: «حتی اگر از محتوای دیدار اخیر یکساعته حسن روحانی با رهبر معظم‌ انقلاب، هیچ خبری منتشر نشود، اصل خبر، پیام مهمی دارد برای اهالی سیاست. چه راست، چه چپ، چه دلواپس، چه...»

گفته می‌شود که این دیدار جدید نیست و چیزی در حدود یک ماه پیش انجام شده‌است.
 
یک منبع آگاه در خصوص محتوای این نشست به «مدارا» گفت: «گفته می‌شود که محتوای نشست بیشتر در مورد تشریح دستاوردهای دولت بوده‌است. گویا آقای روحانی گلایه‌هایی از مخدوش ساختن دستاوردها و اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم مطرح کرده‌اند و رهبری هم به ایشان پاسخ داده‌اند.»
 
همچنین این منبع آگاه افزود: «گفته می‌شود که آقای روحانی در مورد ادعای خالی بودن خزانه و نقدینگی که از سوی برخی چهره‌های دولت مستقر بیان شد در این نشست مطرح و در مورد آن توضیح داده شده‌است. همچنین در مورد واردات واکسن صحبت شده‌ و آقای روحانی گفته که تمام این ۱۱۰ میلیون دز واکسن از قبل خریداری شده و پول آن هم پرداخت شده‌بود.»
 
او اضافه کرد: «مکالمه خاصی اتفاق نیفتاده و از قرار معلوم همین مباحث مطرح شده‌است. بیشتر جلسه نوعی استمالت بوده و احوال‌پرسی. اما به هر حال اصل رخ دادن این جلسه و خبر آن مهم است.»
 
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر