کد خبر: 123438
A

حمایت آذری جهرمی از مهدوی کیا: خبرگزاری‌های خاص کی روند اپوزوسیون سازی را تمام خواهند کرد؟ / چرا مخدوش کردن آن پرچم توسط مهدوی‌کیا را ندیدید؟

«مگر ما چندتا مهدی مهدوی‌کیا داریم؟ مهدی مهدوی‌کیایی که دلیل معافیت سربازی‌اش «گل ملی به تیم آمریکا» است. مهدی مهدوی‌کیایی که چندسال پیش بدون اینکه کسی به او بگوید و به دور از دوربین‌های شما به دیدار خانواده‌ی شهدای مدافع حرم رفت.»

حمایت آذری جهرمی از مهدوی کیا: خبرگزاری‌های خاص کی روند اپوزوسیون سازی را تمام خواهند کرد؟ / چرا مخدوش کردن آن پرچم توسط مهدوی‌کیا را ندیدید؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم امید ایران طی هفته‌های اخیر به دلیل شرکت در یک بازی دوستانه  مورد انتقاد برخی رسانه‌ها قرار گرفته است.

آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در پیامی از مهدی مهدوی‌کیا  کاپیتان سابق تیم ملی ایران حمایت کرد.

وی نوشت: «سوال اصلی که من از خبرگزاری‌های خاص این است که روند اپوزیسیون‌سازی را کی تمام خواهید کرد؟

برایم خیلی غیرقابل باور است که متولیان این خبرگزاری ندانند که مهدوی‌کیا پرچم آن رژیم منحوس را مخدوش کرده است و همان‌طور که در تصاویر هم منتشر شده او از نشان دادن همان پرچم مخدوش هم حتی ممانعت کرده است.

مگر ما چندتا مهدی مهدوی‌کیا داریم؟ مهدی مهدوی‌کیایی که دلیل معافیت سربازی‌اش «گل ملی به تیم آمریکا» است.

مهدی مهدوی‌کیایی که چندسال پیش بدون اینکه کسی به او بگوید و به دور از دوربین‌های شما به دیدار خانواده‌ی شهدای مدافع حرم رفت.

سرمایه‌های کشور را خراب نکنید. اگر گزینه‌ای برای این سرمایه‌ها دارید با رقابت سالم آن‌ها را شکست دهید و نه با پرونده سازی»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر