کد خبر: 123657
A

نماینده ولی فقیه در سپاه خطاب به رهبری :دیگر اجازه نمی‌دهیم شما در نماز جمعه مظلومانه با امام زمان (عج) درد دل کنید و فریاد«این عمار» بزنید

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ملت ما با تاسی از حضرت زهرا (س) در تشخیص حق از باطل، تشخیص خطر و تشخیص فتنه به بلوغ رسیده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه خطاب به رهبری :دیگر اجازه نمی‌دهیم شما در نماز جمعه مظلومانه با امام زمان (عج) درد دل کنید و فریاد«این عمار» بزنید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی گفت: ملت ما ۴۲ سال است که به همین روش همه فتنه‌های دشمن را می‌بیند و هم مانند حضرت زهرا (س) در میدان جهاد وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران همه چیز خود را فدای دین خدا می‌کند تا این دین زنده بماند، گفت: مصادف شدن ۹ دی امسال با ایام عزای حضرت زهرا (س) نشانگر درس گرفتن و شاگردی از ایشان است.

حجت الاسلام و المسلمین عبداله حاجی صادقی گفت: ملت ایران نیز با تاسی به ایشان توانست در تاریکی، فتنه جلوی خود را ببیند و دست‌های مخملین دشمن آن‌ها را فریب ندهد و همچنان باید از سیره حضرت فاطمه (ص) یاد بگیریم. وی افزود: ایشان بعد از رحلت پیامبر (ص) وقتی خطر را دیدند؛ بموقع عمل کردند و البته مردم ما نیز خوب فهمیدند و خوب عمل کردند و به همین خاطر رهبر انقلاب گفتند که هر چه در تعریف این ملت گفته شود، مبالغه نیست.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز دارای رهبری بصیر، حکیم و شجاع هستیم که انقلاب و نظام را از گردنه‌های سختی عبور داده اند، افزود: ایشان همه استکبار را با کارهای درست خود به ستوه آورده اند. وی افزود: همچنین امروز مردم ولایتمداری داریم که می‌دانند در کجا باید فریاد بزنند و در کجا جای خدمتگزاری است و ما به خاطر این دو خدمت باید خدا را سپاس بگزاریم.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی با بیان اینکه طراحی فتنه سال ۸۸ ده سال قبل از آن انجام شده بود، گفت: سال ۸۴ یعنی ۴ سال قبل از فتنه ۸۸ سناتور امریکایی اعلام کرد ما حکومت ایران را با فتنه سبز سرنگون می‌کنیم بنابراین حتی نامی که بر فتنه می‌خواستند بگذارند ۴ سال قبل از آن در مجلس سنای آمریکا گفته شده بود.

دشمن به ذلت افتاده است

سخنران مراسم ۹ دی تهران گفت: امروز دشمنی که یک روز فقط با سنگ بچه‌های فلسطینی مواجه بود با موشک‌های قوی و دوربرد جبهه مقاومت به ذلت افتاده است. حجت الاسلام و المسلمین عبداله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شما مردم که سختی‌ها، فشارها، ناعدالتی‌ها و بدعمل کردن‌ها را تحمل کردید، پیروزید و بدانید که مقاومت شما جواب داده است.

وی افزود: با این نشاط و روحیه انقلابی و بصیرت و تلاش و مجاهدت روزهای بهتر از امروز در پیش است و شما مردم شاهد دفن و نابودی استکبار و طاغوت‌ها و حل مشکلات کشور خواهید بود. حاجی صادقی خطاب به استکبار جهانی و آمریکا گفت: آن روزی که فکر می‌کردید با برخی عناصر بازی خورده و فریب خورده داخلی می‌توانید چراغ انقلاب و نظام را خاموش کنید، گذشته است، زیرا مردم دولت و مسئولان ما تحت ولایت رهبری با قدرت، آماده اند کشورشان را بسازند و آباد کنند و ان شاء الله کشورهای دیگر را از دست جبهه استکبار آزاد می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبداله حاجی صادقی افزود: تا این کشور حاج قاسم و مکتب حاج قاسم را دارد، ۹ دی زنده است و تا ۹ دی زنده است فتنه در برابر این انقلاب تاب مقاومت ندارد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ۹ دی به همه پیام داد، اما زیباترین پیام آن به رهبری انقلاب بود که در خروش مردم در روز ۹ دی ۸۸ فریاد زده شد و دو جمله آن مهم‌تر بود که یکی از آن خشم و تبری و مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان بود و دیگری این بود که "ما اهل کوفه نیستیم"؛ و یافزود: پیام مردم ما بعد از ۱۲ سال هم خطاب به رهبر انقلاب این است که ما ایستاده ایم و ما فرزندان شماییم و ما حاج قاسم‌هایی داریم که همه چیز خود را می‌دهند که انقلاب آسیب نبیند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداله حاجی صادقی خطاب به رهبر انقلاب گفت: ما دیگر اجازه نمی‌دهیم که شما در نماز جمعه مظلومانه با امام زمان عج درد دل کنید و فریاد" این عمار" بزنید.وی گفت: امروز زنان ما در مکتب حضرت زهرا بصیرت، صراحت، شجاعت، پشت دشمن شکستن و فرزند دادن در راه انقلاب را آموخته

اند و هر چند دشمن تحریم و تهدید می‌کند، فریاد ملت ما هیهات من الذله است.

وی خطاب به مردم بصیر کشور گفت: اگر شما در زمان پیامبر بودید خانه حضرت زهرا (س) مورد تعرض قرار نمی‌گرفت و مظلومیت برغم نمی‌خورد و نمی‌گذاشتید که حضرت زهرا (س) شبانه و مخفیانه تشییع شوند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداله حاجی صادقی با بیان اینکه هدف دشمن ناامید کردن مردم ما از آینده است، گفت: دشمن بداند که با فشارها و تهدیدها ما عقب نمی‌نشینیم و با بصیرت در میدان هستیم.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: گرامیداشت ۹ دی تضمین کننده آینده انقلاب و چراغ راه آینده و انتقال دهنده فرهنگ مقاومت است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی امروز در مراسم گرامیداشت دوازدهمین سالگرد حماسه غرورآفرین ۹ دی افزود: این مردم این فتنه بزرگ را نقش بر آب کردند، فتنه سنگین که تا الان اسناد آن را که جمع آوری کردیم بیش از ۹ جلد شده است.

وی گفت: این فتنه را در ۹ دی تغییر دادیم و به یک فرصت تبدیل کردیم و انقلاب با شتاب بیشتر و عمیق‌تر راه خودش را ادامه داد.

سخنران مراسم ۹ دی افزود: مومنان واقعی کسانی هستند که در ایمان استوارند و گرفتار لغزش‌های فکری نمی‌شوند و مومن واقعی در تاریکی فتنه هم به نور ایمان مجهز و بصیر است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: مومنان واقعی کسانی هستند که خطر را می‌بینند و جبهه‌های حق و باطل را تشخیص می‌دهند و اولین ویژگی مومنان این است که استقامت فکری دارند و بعد براساس ایمان می‌جنگند.

وی افزود: یک مومن واقعی هرگز کوتاه نمی‌آید و این امتیاز امت ولایتمدار است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: گرامیداشت ۹ دی گرامیداشت یک خاطره نیست که در سالی اتفاق افتاده باشد و ما آن را گرامی بداریم. گرامیداشت ۹ دی انتقال دهنده فرهنگ مقاومت است که ببینیم در برابر همه فتنه‌ها با این بصیرت و روحیه جهادی می‌توان دشمن را آنچنان به عقب راند که امروز اعتراف می‌کنند شکست خورده اند و شماها مرگ تدریجی او را رقم زده اید.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی افزود: در آستانه شهادت فرزند نهم دی و تربیت شده فرهنگ ولایت هستیم و او چه زیبا گفت که امریکا نه تنها یگانه ابرقدرت نیست اصلا کوچکترین شاخص‌های ابرقدرتی را ندارد.

وی اضافه کرد: در مکتب اسلام و آن بانویی تربیت شده ایم که ذلت را نمی‌پذیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر