کد خبر: 123661
A

اعضای هیئت اجرایی حزب کارگزاران مشخص شدند+اسامی/ هاشمی ها«معاون» شدند

اعضای هیئت اجرایی حزب کارگزاران سازندگی ایران مشخص شدند

اعضای  هیئت اجرایی حزب کارگزاران مشخص شدند+اسامی/  هاشمی ها«معاون» شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ اعضای هیئت اجرایی حزب کارگزاران سازندگی ایران که از سوی حسین مرعشی، پیشنهاد شده بودند، از شورای مرکزی رأی اعتماد گرفتند.

جلسه این هفته شورای مرکزی حزب به ریاست محسن هاشمی و به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

هیئت اجرایی حزب کارگزاران سازندگی انتخاب شدنددر ابتدای این نشست، چارت جدید حزب از سوی غلامرضا پناه، دبیر کمیته تشکیلات ارائه شد و با رأی شورای مرکزی به تصویب رسید.

در ادامه، حسین مرعشی، دبیرکل کارگزاران سازندگی ایران اعضای پیشنهادی خود برای هیئت اجرایی حزب را بر اساس چارت جدید ارائه کرد که با رأی اعتماد شورای مرکزی، اعضای این هیئت انتخاب شدند.

هیئت اجرایی حزب کارگزاران سازندگی انتخاب شدندبر این اساس، علی هاشمی به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی، فائزه هاشمی به عنوان معاون فرهنگی و آموزشی، امیر اقتناعی به عنوان معاون اجرایی و هماهنگی و هادی حدادی به عنوان معاون طرح و برنامه انتخاب شدند.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی نیز به ریاست دفتر حقوقی حزب برگزیده شد.

اعضای هیئت عامل امور استان‌های حزب کارگزاران سازندگی ایران نیز شامل علی جمالی، جهانبخش خانجانی، امیر اقتناعی و شهربانو امانی انتخاب شدند.

همچنین مصطفی پهلوانی به عنوان مشاور دبیرکل و مدیر روابط عمومی حزب کارگزاران سازندگی ایران برگزیده شد.

در ادامه این جلسه، ولی‌اله افخمی دبیر کمیته اقتصادی گزارشی درباره لایحه پیشنهادی دولت برای سال ۱۴۰۱ ارائه کرد و اعضای شورای مرکزی حزب به ارائه نقطه نظرات خود در این رابطه پرداختند

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر