کد خبر: 124352
A

امام جمعه گچساران : اسب دوانی زن موجب چشم چرانی می‌شود / حرام است و حتما جلوگیری شود / بانیان توبه کنند

حجت الاسلام حجازی گفت: اسب دوانی زن در منظر نامحرم که تهییج می کند و چشم چرانی می شود حرام است،و این دولت و آن دولت هم ندارد ... عزیزان حتما از چنین اقداماتی جلوگیری کنند و امیدواریم کسانی که بنای این موارد را گذاشته اند ، توبه کنند.

امام جمعه گچساران : اسب دوانی زن موجب چشم چرانی می‌شود / حرام است و حتما جلوگیری شود / بانیان توبه کنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام سید امین الله حجازی، امام جمعه گچساران روز گذشته (۲۴دی ماه) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گفت: امروز ۲۴دی ماه مصادف است با انتصاب مقام معظم رهبری به امامت جمعه تهران از سوی حضرت امام(ره)،بسیار انتصاب به جایی بودند و دشمنان این نظام از این اقدام مهم بسیار نگران شدند.

وی افزود: اما وقتی در سال ۶۸مجلس خبرگان، حضرت آقا را به عنوان رهبر انقلاب انتخاب کردند تحلیل گران سیاسی دنیا بویژه غرب و استکبار تاسف خوردند و گفتند ایران دیگر به هیچ عنوان تسخیر نخواهد شد.

حجت الاسلام حجازی گفت: یکشنبه ۲۶دی ماه مصادف با وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها مادر حضرت ابوالفضل علیه السلام است که به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهداء نیز نامگذاری شده است،ائمه اطهار علیهم السلام نیز بارها به این نکته تاکید کرده اند که تا می توانیدبه مادرتان نیکی کنید،بنابراین جوانان عزیز مقام مادر، مقام بسیار بزرگی است و بهشت زیر پای مادران است.

امام جمعه گچساران اظهارکرد: مقام معظم رهبری ۶تذکر با تاکید فراوانی در روز ۱۹دی ماه (روز قیام مردم قم) فرمودند که عامل نجات کشور در بزنگاه های مختلف غیرت دینی ملت ایران بود،و این غیرت دینی است که تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند و یک مومن باید غیرت دینی داشته باشد.

وی افزود: نکته بعدی اینکه حضرت آقا فرمودند که عوامل تفرقه را هر چه می توانیم باید کم کنید و در کشورمان شیعه و سنی سال ها در کنار هم زندگی کرده اند و امروز دشمن با ترفندهای مختلف دنبال فتنه انگیزی است که لازم است حواس ها جمع باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر