کد خبر: 124420
A
دیده بان ایران:

نشریه سپاه: جریان غربگرا علاقه‌ای ندارد که روابط ایران با روسیه و چین گسترده شود/ چرا نگاه به شرق را تخطئه می کنید؟

نشریه وابسته به معاونت سیاسی سپاه نوشت: پاره‌ای از افراد و جریان‌های سیاسی غیرهمسو با دولت، بدون توجه به اقتضائات و ویژگی شرایط امروز، با نق زدن‌های گاه عاری از منطق، حاضر نیستند به دولتی که تنها چهار ماه از روی کار آمدن آن می‌گذرد، فرصت دهند.

نشریه سپاه: جریان غربگرا علاقه‌ای ندارد که روابط ایران با روسیه و چین گسترده شود/ چرا نگاه به شرق را تخطئه می کنید؟

به گزارش دیده بان ایران؛ نشریه اخبار داخلی سپاه  با انتشار یک مقاله در راستای حمایت از دولت ابراهیم رئیسی نوشت: دولت سیزدهم روزهای پرکاری را پشت سر می‌گذارد؛ سفرهای داخلی رئیس‌جمهور محترم و اعضای دولت به همراه تحرک و پویایی امیدبخش در ساحت دیپلماسی خارجی و ریل‌گذاری‌های زیرساختی در حوزه‌های موردنیاز مردم نشانگانی برای حرکت درست و نویدبخش آینده‌ای روشن است؛ اما برخی جریان‌های سیاسی و رسانه‌ای، بدون توجه به حجم انباشته مسائل و میراث مصائب دولت گذشته برای دولت کنونی، به‌گونه‌ای تحلیل می‌کنند که گویی وضعیت موجود محصول عملکرد دولت رئیسی است. این رویکرد دوگانه در تحلیل مسائل از سوی افراد و جریان‌های غرب‌گرا از این هم فراتر رفته و به تخطئه نگاه راهبردی دولت به شرق نیز کشیده شده است!

این نشریه وابسته به معاونت سیاسی سپاه نوشت: پاره‌ای از افراد و جریان‌های سیاسی غیرهمسو با دولت، بدون توجه به اقتضائات و ویژگی شرایط امروز، با نق زدن‌های گاه عاری از منطق، حاضر نیستند به دولتی که تنها چهار ماه از روی کار آمدن آن می‌گذرد، فرصت دهند؛ درحالی‌که همین افراد و رسانه‌های اصلاح‌طلب منتقد وضع موجود و دولت سیزدهم، دو سه‌سالگی‌ دولت سابق تیتر می‌زدند، دولت یازدهم هنوز مشغول آواربرداری از عملکرد سوء دولت دهم است. جریان متمایل به غرب قطعاً علاقه‌ای ندارد که روابط ایران با روسیه و چین در شکل گسترده برقرار شود تا طرفین بتوانند از مزایای این رابطه به نفع منافع ملی خود استفاده کنند. علت اصلی هوچی‌گری غرب‌گرایان این است که ایران را در مدار غرب نگه دارند! این در حالی است که پس از 15 سال تجربه مذاکره با غرب، دستاورد ملموسی برای ملت ایران حاصل نشده است.

بنابرگزارش دیده بان ایران؛ حشمت الله فلاحت پیشه، کارشناس روابط بین الملل هفته گذشته در رابطه با نگاه راهبردی ایران به شرق و ارتباط آن با روسیه گفته بود: "باید پذیریم روسیه ایران را خاکریز می‌بیند و این واقعیتی است که وجود دارد."

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر