کد خبر: 124464
A
دیده بان ایران:

واکنش خبرگزاری نزدیک به سپاه به شنیده شدن صدای انفجار در غرب کشور/ ادعای حمله به تونل های موشکی سپاه مضحک است؛ صدای رعد و برق بود

در حالیکه گمانه زنی درباره علت شنیده شدن صدای انفجار مهیب در غرب کشور خبرگزاری نزدیک به سپاه ضمن مضحک خواندن ادعای برخی رسانه های مبنی بر حمله جنگنده های رادار گریز به تونل های موشکی سپاه و سکوهای پرتاب موشکی نوشت: رسانه‌های معاند سعی دارند با بزرگ‌نمایی ماجرا، فضا را ملتهب کنند.

واکنش خبرگزاری نزدیک به سپاه به شنیده شدن صدای انفجار در غرب کشور/ ادعای حمله به تونل های موشکی سپاه مضحک است؛ صدای رعد و برق بود

به گزارش دیده بان ایران؛ در حالیکه گمانه زنی درباره علت شنیده شدن صدای انفجار مهیب در غرب کشور خبرگزاری نزدیک به سپاه ضمن مضحک خواندن ادعای برخی رسانه های مبنی بر حمله جنگنده های رادار گریز به تونل های موشکی سپاه و سکوهای پرتاب موشکی نوشت: 

رسانه‌های معاند سعی دارند با بزرگ‌نمایی ماجرا، فضا را ملتهب کنند، آنها همچنین به دروغ مدعی شدند تعدادی از پاسداران در سایت های موشکی به شهادت رسیده است.این اتفاقات در حالی رخ داد که یک مقام آگاه اعلام کرده بود که صدای مهیب گزارش شده دیشب مورد بررسی قرار گرفت هیچ اتفاقی در سطح استانهای مطرح شده نیافتاده صرفا گمانه زنی های صورت گرفته پیرو شنیدن صدای رعد و برق بوده و هیچ پایه و اساس دیگری ندارد.

البته سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور هم درباره شنیده شدن صدای مهیب، گفت: با بررسی دستگاههای امنیتی و انتظامی مشخص شد که صدای شنیده شده ناشی از رعد و برق بوده و حادثه خاصی رخ نداده است.

بنابرگزارش دیده بان ایران، کیومرث سرمدی واله، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی درباره علت این صدا مهیب به دیده‌بان ایران گفت: این صدای مهیب در چند استان نظیر همدان، کرمانشاه و کردستان شنیده شد و براساس آن‌چه که معاون سیاسی استانداری همدان عنوان کردند مرکز صدا از استان همدان نبوده و ظاهراً منشا این صدای مهیب بیشتر در استان کرمانشاه بوده است. ما منطقه را بررسی کردیم، با توجه به بررسی‌های ما، ما چیز غیرعادی‌ای در شهرستان اسدآباد و استان همدان مشاهده نکردیم.

 

نماینده مردم اسدآباد در پایان در رابطه با علت این صدا اظهار کرد: ما مرجع رسمی برای اعلام رزمایش نیستیم اما براساس آن چیزی که ما جویا شدیم این است که در شهرستان و استان ما هیچ اتفاقی نیفتاده و منشا از جای دیگر بوده است. اینکه‌ علت این اتفاق چه بوده را ما هم نمی‌دانیم.

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر