کد خبر: 124468
A

حقیقت پور: من در کمیسیون امنیت ملی رابط با سردارسلیمانی بودم و ندیدم ایشان گلایه ای از «بـــــرجام» داشته باشند

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم در پاسخ به سوالی درباره این که در آن ایام سردار سلیمانی هرگز گلایه ای از برجام مطرح کردند، گفت: من ندیدم و نشنیدم که ایشان گلایه ای از برجام به ما داشته باشند.

حقیقت پور: من در کمیسیون امنیت ملی رابط با سردارسلیمانی بودم و ندیدم ایشان گلایه ای از «بـــــرجام» داشته باشند

به گزارش دیده بان ایران؛ منصور حقیقت پور ، نماینده سابق مجلس که که بیش از یک دهه معاون منطقه ای  سردار قاسم سلیمانی بود در خصوص حواشی پیرامون مخالفت سردارسلیمانی با «برجام» گفت: من در کمیسیون امنیت ملی رابط  با سردارسلیمانی بودم و مرتب با آقای بروجردی با ایشان جلسه داشتیم، در مواردی که سردار سلیمانی متوجه می شد زمان این است که با دیپلماسی غیر جهادی وارد عمل شویم به ما می گفت و ما از طریق کمیسیون و مجلس به موضوع ورود پیدا می‌کردیم.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم در پاسخ به سوالی درباره این که در آن ایام سردار سلیمانی هرگز گلایه ای از برجام مطرح کردند، گفت: من ندیدم و نشنیدم که ایشان گلایه ای از برجام به ما داشته باشند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی ارتباط تنگاتنگی با آقای دکتر لاریجانی داشتند و هر ۲۰ روز یکبار، جلسه با ایشان جلسه داشتند ، جلساتی کهک متر از یک ساعت نمی شد و من طی این جلسات و آن ایام حرفی از سردار سلیمانی در مخالفت با برجام نشنیدم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر