کد خبر: 124495
A

محمد مهاجری: اعضای جبهه پایداری حرف های تند می زنند تا از دولت ابراهیم رئیسی بیشتر سهم‌خواهی کنند

محمد مهاجری فعال رسانه ای اصولگرا گفت: برخی حامیان دولت حرف هایی می زنند که خشم اجتماعی را در پی دارد. وقتی هم مردم عصبانی شوند سطح مطالبات شان از دولت افزایش پیدا خواهد کرد و تاوان این اتفاق را بیشتر از همه، دولت مستقر می پردازد.

محمد مهاجری:  اعضای جبهه پایداری حرف های تند می زنند تا از دولت ابراهیم رئیسی بیشتر سهم‌خواهی کنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد مهاجری فعال رسانه ای اصول گرا به موضوع اظهارات عجیب ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و فعالان سیاسی اصول گرا درباره حجاب، محدودیت برای زنان و... واکنش نشان داده و این اظهارات را به ضرر دولت ارزیابی کرد. مهاجری درباره نقد تند برخی حامیان دولت به زندگی خصوصی مردم به نامه نیوز گفت: این افراد را در سه گروه می توان دید. گروه نخست اعضای جبهه پایداری یا افراد همسو با این جبهه هستند که حرف های تند می زنند تا از دولت بیشتر سهم‌خواهی کنند. در واقع غیر مستقیم پالس به دولت می فرستند که «سهم ما را بده بیاد».

وی افزود: پایداری ها می خواهند با شلوغ‌کاری، طرح خواسته‌های بزرگ و تهدید مردم، مسائل مملکت را بغرنج جلوه دهند تا بتوانند از دولت سهم بیشتری برای حضور در قدرت بگیرند. در مجموع تفکر جبهه پایداری قصد دارد با یأس افکنی در بین جامعه دولت را مستأصل کند تا به این جبهه سهم بیشتری بدهد.

این فعال مطبوعاتی اظهار کرد: گروه دوم دوستان نادان دولت هستند، آنها فکر می کنند با این کار می توانند به دولت یاری برسانند اما توجه ندارند که عملا نتیجه کار آنها این خواهد بود که پشتوانه اجتماعی ضعیف این دولت را ضعیف تر می کنند. به هر حال می دانیم که آقای رئیسی با یک رأیی کمتر از روسای جمهور قبلی انتخاب شد بنابراین پایگاه اجتماعی او ضعیف است.

وی افزود: گروه سوم واقعا حامی دولت هستند این کارها را نیز تعمدا انجام می دهند چون فکر می کنند هنوز فضا، فضای انتخابات است، حال آنکه کمتر از دو هفته دیگر 6 ماه از عمر این دولت به پایان می رسد. این افراد می خواهند با بزرگنمایی مسائل و مشکلات دولت گذشته -که بسیاری از ادعاهای شان حاوی اطلاعات غلط است-، دولت گذشته را همچنان مسئول اتفاقات اخیر معرفی کنند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی درباره تبعات منفی اقدامات سه گروه یادشده بر عملکرد دولت سیدابراهیم رئیسی یادآور شد: گرچه این سه گروه خاستگاه ها و نیت های مختلفی دارند اما خروجی کارشان یکسان است چون همه آنها در جهت تضعیف دولت قدم بر می دارند. البته شاید دولت متوجه این مسئله نباشد و گمان کند اینها با فشار آوردن بر رقیب در حال کمک کردن به دولت هستند.

وی افزود: حتی اگر الان اعلام شود مقصر 99 درصد مشکلات کنونی دولت قبل بوده، این ادعا بالاخره تاریخ مصرف دارد چون بعد از مدتی دیگر این صحبت ها خریدار ندارد و مردم همه کارها را بعد از مدتی از دولت مستقر می خواهند بنابراین ادامه یافتن این مباحث عملا به ضد دولت مستقر تمام خواهد شد.

مهاجری تأکید کرد: هرچه بگویند از ابتدای پیدایش آدم تا به امروز همه مشکلات به گردن دولت قبل بوده، این مسئله فقط خشم اجتماعی و عصبانیت مردم را افزون می کند، وقتی هم مردم عصبانی شوند سطح مطالبات شان از دولت افزایش پیدا خواهد کرد و تاوان این اتفاق را بیشتر از همه، دولت مستقر می پردازد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر