کد خبر: 124499
A
دیده بان ایران:

کیهان: خاتمی خودش می داند که با «جرج سوروس» دیدار کرده و برای همین آنرا تکذیب نمی کند/ اصلاح طلبان از ظریف بپرسند

روزنامه کیهان با مدیریت حسین شریعتمداری برای چندمین بار طی هفته های اخیر به موضوع دیدار سیدمحمد خاتمی با جورج سوروس پرداخت.

کیهان: خاتمی خودش می داند که با «جرج سوروس» دیدار کرده و برای همین آنرا تکذیب نمی کند/ اصلاح طلبان از ظریف بپرسند

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان در شماره امروز خود بازهم به ماجرای دیدار «سیدمحمد خاتمی با جورج سوروس» پرداخت و نوشت:

گفت: مدعیان اصلاحات و برخی از سایت‌ها و روزنامه‌هایشان بد‌جوری به تکاپو افتاده‌اند و خودشان را به در و تخته می‌زنند که ملاقات آقای خاتمی با جرج سوروس را تکذیب کنند!
گفتم: چرا وقتی کیان تاجبخش عامل «سیا» و نماینده بنیاد سوروس در اعترافات خود که از تلویزیون پخش شد، به دیدار خاتمی و جرج سوروس اعتراف کرد، آقایان اعتراضی نکردند و به غیرتشان برنخورد و اصلاً به روی خودشان نیاوردند؟!
گفت: چرا تا حالا خود آقای خاتمی ملاقاتش با این سرمایه‌دار صهیونیست و دشمن تابلو‌دار ایران اسلامی را انکار نکرده است؟!
گفتم: برای اینکه می‌داند ملاقات کرده و نمی‌خواهد با انکار آن دروغ گفته باشد!
گفت: خُب از « کنت تیمر‌من» مسئول سابق میز ایران در «سیا» بپرسند و یا از «استیون کلمنز» که در ملاقات حضور داشته سؤال کنند و یا از مدیر نشریه «نیوز مکس» بپرسند و یا از «ریچارد بلوم» دوست و مشاور کارتر بپرسند و یا‌...‌!
گفتم: اصلاً چرا راه دور بروند؟ از آقای ظریف بپرسند!

گفتنی است «سیدمحمود علیزاده طباطبایی» پیشتر در همین رابطه به دیده بان ایران گفته بود: از سال گذشته بالغ بر ده شکایت علیه آقای حسین شریعتمداری صورت گرفته است اما نکته حائز اهمیت اینجاست که ایشان از مصونیت قضایی برخوردار است. بنده به وکالت از مهندس موسوی، آقای خاتمی و بسیاری دیگر از دوستان از این آقا شکایت کردم اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیدم. یک هیئت منصفه‌ای آن‌جا وجود دارد که کاملا یکدست رفتار کرده و به طرف آقای شریعتمداری رای صادر می‌کنند!

وکیل خاتمی در ادامه افزود: شکایت از حسین شریعتمداری به هیچ کجا نمی‌رسد، چون او از کاملا از مصونیت قضایی برخوردار است و نتیجه‌ای هم نخواهد داشت.

 

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر