کد خبر: 124610
A

تایید خبر دیده‌بان ایران درباره پول پاشی اطرافیان «علی‌عسگری» در شبکه های اجتماعی/ هزینه این تبلیغات از کجا تامین می شود؟/ تصویر

همانطور که پیشتر اطلاع داده بودیم برخی از اطرافیان رئیس پیشین صداوسیما به دنبال ریاست او بر بزرگترین هلدینگ پتروشیمی کشور و همچنین انتقادها نسبت به او با هزینه گزاف سعی در سفیدسازی این انتصاب کرده و در این بین رپورتاژهای سنگینی را در کانال های پرطرفدار تلگرام به راه انداخته اند.

تایید خبر دیده‌بان ایران درباره پول پاشی اطرافیان «علی‌عسگری» در شبکه های اجتماعی/ هزینه این تبلیغات از کجا تامین می شود؟/ تصویر

به گزارش دیده بان ایران؛ همانطور که پیشتر اطلاع داده بودیم (اینجا) برخی از اطرافیان رئیس پیشین صداوسیما به دنبال ریاست او بر بزرگترین هلدینگ پتروشیمی کشور و همچنین انتقادها نسبت به او با هزینه گزاف سعی در سفیدسازی این انتصاب کرده و در این بین رپورتاژهای سنگینی را در کانال های پرطرفدار تلگرام به راه انداخته اند.
امروز کانال‌ها و پیچ‌های عامه‌پسند پرهوادار در شبکه‌های اجتماعی، ازجمله در تلگرام و اینستاگرام، در مقیاس وسیع محتواهای سفارشی و تبلیغی گسترده‌ای را به‌سود علی‌عسگری، رئیس پیشین صداوسیما و رئیس فعلی هولدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس به اشتراک گذاشتند.

به طور مثال کانال‌های هواداری از استقلال و هم پرسپولیس محتواهایی یک‌سان در برجسته‌کردن کارنامه‌ی او منتشر کرده‌اند و کوشیده‌اند در آن به مخاطبان به قبولانند، که علی‌عسگری در مدیریت صنایع بزرگ، و حتی به ادعای این محتواها، در مدیریت چند پتروشیمی سابقه دارد و حتی او را چهره موثر صنعت موشکی در جنگ با عراق جا زده‌اند.

تصویر زیر تنها بخشی از انبوه کانال‌هایی‌اند که در کمپین تبلیغاتی و سفارششی به سود علی‌عسگری، رئیس پیش سازمان صداوسیما و رئیس جدید هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس شرکت داشته‌اند.

بر اساس شنیده ها کف مبلغ پرداختی برای این کانال های تلگرامی و همچنین رسانه های یک میلیون تومان بوده است که این مبلغ بر اساس تعداد فالوئرها بالا می رود./ دیده بان ایران - عکس روزآروز

 

photo_2022-01-19_11-13-26

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر