کد خبر: 124643
A
دیده بان ایران:

انتقاد دوباره خبرگزاری نزدیک به سپاه از خانواده آیت الله هاشمی/ محسن هاشمی برای دیده شدن، درباره مرگ پدرش حرف می زند

خبرگزاری نزدیک به سپاه برای چندمین بار طی روزهای گذشته به گفت وگوی محسن هاشمی در خصوص نحوه درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی واکنش نشان داد.

انتقاد دوباره خبرگزاری نزدیک به سپاه از خانواده آیت الله هاشمی/ محسن هاشمی برای دیده شدن، درباره مرگ پدرش حرف می زند

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری نزدیک به سپاه که روز دوشنبه گزارش انتقادی نسبت به اظهارات اخیر محسن هاشمی در خصوص نحوه مرگ آیت الله هاشمی رفسنجانی را منتشر کرده بود امروز بار دیگر از قول  دبیر تشکیلات اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نوشت: اینها چون می‌خواهند با هر روشی  خودشان را در ‌رسانه‌ها حفظ کنند تنها راه برایشان همین است که هر از گاهی به چنین مسائلی دامن بزنند.

وی ادامه داد: هنر اصلی اینها، آقازادگی‌ است و چون چیز دیگری برای عرضه ندارند چنین حرف‌هایی می زنند.

امیر فتوتی به این خبرگزاری گفت: زمانی که هاشمی فوت شد خانواده وی هیچ شکایتی نکردند ولی حالا بعد از چندین سال هر بار ادعای جدید و بدون سند و مدرکی مطرح می‌کنند.

این فعال سابق دانشجویی اضافه کرد: محسن هاشمی الان حدود دوسال است که از شورای شهر کنار رفته و هم اکنون برای دیده شدن در رسانه ها ادعاهایی را مطرح می کند که این برای مردم روشن است.

گفتنی است محسن هاشمی در گفت وگوی اخیر خود با سایت اعتماد مدعی شده بود که پس از اینکه آیت الله هاشمی به بیمارستان انتقال داده شد پزشکان می‌گویند آب در ریه ایشان نبوده شاید هم ضد و نقیض نباشد چون پاسدارها می‌گویند که ایشان کمی نبض داشته است و فوراً ایشان را به بیمارستان شهدای تجریش آورده‌اند.» حالا این فوراً 20 دقیقه طول کشیده است: «ولی دکتر در حال احیا می‌گفت که ایشان موقعی که رسید تقریباً هیچ نبضی و علائم حیاتی نداشته است.» که این لغت «تقریباً» لغت مشکوکی است.

همچنین غلامعلی رجایی در گفت وگو با دیده بان ایران گفت: "بنده تا ظهر روزی که آقای هاشمی فوت کردند با ایشان بودم، بسیار سرحال بودند.

این اظهارات باعث شد تا خبرگزاری فارس روزدوشنبه ضمن انتقاد از این اظهارات نوشت: "امروز بعد از گذشت 5 سال از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، برخی اعضای خانواده هاشمی با اهدافی نامشخص، بر خلاف آنچه قبلا به آن اذعان کرده بودند تلاش می‌کنند تا در فضای سیاسی کشور موج دوباره از شایعه را درباره کیفیت مرگ پدر خود مطرح کنند."

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر