کد خبر: 124725
A
دیده بان ایران:

انتقاد مجدد خبرگزاری سپاه از مصاحبه اخیر «محسن هاشمی»/ فرزندان آیت الله هاشمی ظاهراً بنا دارند از جسم بی جان پدر خود سوء استفاده کنند

خبرگزاری نزدیک به سپاه از قول معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران نوشت: علارغم گذشت پنج سال از فوت مرحوم آقای هاشمی گاها شاهد اظهار نظرهای عجیبی از فرزندان آن مرحوم هستیم که ظاهرا بنا دارند از جسم بی جان پدر خود نیز سوء استفاده کنند.

انتقاد مجدد خبرگزاری سپاه از مصاحبه اخیر «محسن هاشمی»/ فرزندان آیت الله هاشمی ظاهراً بنا دارند از جسم بی جان پدر خود سوء استفاده کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ پس از انتقادهای چند روز گذشته رسانه های اصولگرا و خبرگزاری ها درباره گفت وگوی اخیر محسن هاشمی درباره نحوه مرگ ایت الله هاشمی رفسنجانی؛ خبرگزاری نزدیک به سپاه در تازه ترین گزارش های خود درباره این اظهارات از قول معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران نوشت: علارغم گذشت پنج سال از فوت مرحوم آقای هاشمی گاها شاهد اظهار نظرهای عجیبی از فرزندان آن مرحوم هستیم که ظاهرا بنا دارند از جسم بی جان پدر خود نیز سوء استفاده کنند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: ادعاهای بدون سند و مدرک در مورد مرحوم هاشمی بجای اینکه از طرف خانواده ایشان رد شود بیشتر دامن زده می شود که نه تنها اینکار شایسته نیست بلکه محل تعجب است.

وی گفت: برخی برای دستیابی به منافع خود حاضر هستند هرگونه جریان تحریفی را هدایت و رهبری کنند یا بعنوان شتاب دهنده در آن جریان خواسته و ناخواسته نقش آفرینی داشته باشند، لذا لازم است فعالین انقلابی بیش از پیش برای جهاد تبیین خود را آماده کنند.

گفتنی است محسن هاشمی در گفت وگوی اخیر خود با سایت اعتماد مدعی شده بود که پس از اینکه آیت الله هاشمی به بیمارستان انتقال داده شد پزشکان می‌گویند آب در ریه ایشان نبوده شاید هم ضد و نقیض نباشد چون پاسدارها می‌گویند که ایشان کمی نبض داشته است و فوراً ایشان را به بیمارستان شهدای تجریش آورده‌اند.» حالا این فوراً 20 دقیقه طول کشیده است: «ولی دکتر در حال احیا می‌گفت که ایشان موقعی که رسید تقریباً هیچ نبضی و علائم حیاتی نداشته است.» که این لغت «تقریباً» لغت مشکوکی است.

همچنین غلامعلی رجایی در گفت وگو با دیده بان ایران گفت: "بنده تا ظهر روزی که آقای هاشمی فوت کردند با ایشان بودم، بسیار سرحال بودند.

این اظهارات باعث شد تا خبرگزاری فارس روزدوشنبه ضمن انتقاد از این اظهارات نوشت: "امروز بعد از گذشت 5 سال از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، برخی اعضای خانواده هاشمی با اهدافی نامشخص، بر خلاف آنچه قبلا به آن اذعان کرده بودند تلاش می‌کنند تا در فضای سیاسی کشور موج دوباره از شایعه را درباره کیفیت مرگ پدر خود مطرح کنند."

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر