کد خبر: 124816
A
دیده‌بان ایران:

خبرگزاری نزدیک به سپاه: سیدمحمد خاتمی بزودی درباره شرایط کشور بیانیه می دهد

خبرگزاری نزدیک به سپاه درباره جزییات دیدار اخیر آقایان سیدحسن خمینی، ناطق نوری، سیدمحمد خاتمی و حسن روحانی نوشت: در این دیدار درباره آرایش سیاسی قدرت در کشور، مذاکره با 1+4 و قراردادهای ایران با روسیه و چین بحث و تبادل و نظر صورت گرفته است.

خبرگزاری نزدیک به سپاه: سیدمحمد خاتمی بزودی درباره شرایط کشور بیانیه می دهد

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری نزدیک به به سپاه با اشاره به انتشار خبر دیدار اخیر حسن روحانی رئیس جمهور سابق، علی‌اکبر ناطق نوری رئیس مجلس پنجم، محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات و سیدحسن خمینی که طی هفته‌های گذشته صورت گرفت از قول یکی از نزدیکان حسن روحانی نوشت:

این دیدار برای موضوعی خاص برگزار نشده بلکه یک دید و بازدید معمولی بوده است. افراد سیاسی با هم جمع می‌شوند و مسائل را تحلیل می‌کنند. آقای روحانی بعد از پایان ماموریت خود در دولت دیدارهای زیادی داشته است. بعضی اوقات این دوستانی که شما از آنها نام بردید به دیدار آقای روحانی آمدند و جلسه اخیر هم پاسخ آقای روحانی به دیدار این دوستان بوده است.

این خبرگزاری همچنین مدعی شده است که " هر چند که نزدیکان دو رئیس جمهور پیشین تاکید دارند که این دیدار یک دیدار عادی بوده است اما یکی از منبع مطلع وابسته به طیف اصلاح‌طلب به ما گفت که در این دیدار درباره آرایش سیاسی قدرت در کشور، مذاکره با 1+4 و قراردادهای ایران با روسیه و چین بحث و تبادل و نظر صورت گرفته است.

این منبع تاکید کرد: خاتمی در روزهای آینده قصد دارد نامه ای سرگشاده در مورد شرایط کشور منتشر کند.

گفتنی است است چندی پیش رسانه ها از دیدار حسن روحانی با آیت الله خامنه ای خبر داده بودند که کامبیز مهدی زاده داماد رئیس جمهور سابق به دیده بان ایران گفته بود: آقای روحانی و رهبری دو همکار، دوست صمیمی هستند و همیشه با هم دیدار دارند و این دیدارها هم جای سوال یا تعجب ندارد.

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر