کد خبر: 124831
A
دیده‌بان ایران:

سایت معاونت سیاسی سپاه: سران فتنه تمایلی به رفع حصر ندارند

سایت اطلاع رسانی وابسته به معاونت سیاسی سپاه با انتشار مطلبی تحت عنوان "چرا حصر سران فتنه هنوز ادامه دارد؟" در خصوص وضعیت آقایان میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد با ردیف کردن چند نکته نوشت.

سایت معاونت سیاسی سپاه: سران فتنه تمایلی به رفع حصر ندارند

به گزارش دیده‌بان ایران؛ سایت اطلاع رسانی وابسته به معاونت سیاسی سپاه با انتشار مطلبی تحت عنوان "چرا حصر سران فتنه هنوز ادامه دارد؟" در خصوص وضعیت آقایان میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد با ردیف کردن چند نکته نوشت:

1. مرجع حصرکننده سران فتنه، شورای عالی امنیت ملی بوده است و این شورا باید درباره رفع حصر تصمیم‌گیری کند.
2. اگرچه در مقاطعی تخفیف‌هایی درباره شدت حصر به سران فتنه داده شده است، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که با رفع حصر، آنها از فتنه‌گری دست برداشته باشند.
3. هیچ نشانه‌ای هم دال بر ابراز ندامت سران فتنه و تمایل آنها برای رفع حصر وجود ندارد.
4. سران فتنه با راه‌اندازی فتنه 88، خسارت‌های بزرگی به نظام و مردم تحمیل کردند و آنها حداقل باید ضمن عذرخواهی از پیشگاه رهبری و ملت، ابراز ندامت کرده و تعهد دهند که هیچ‌گاه درصدد تکرار حوادث گذشته نخواهند بود. این در حالی است که سران فتنه هیچ تحرکی در این راستا از خود نشان نداده‌اند. آنها حتی در انتخابات شرکت نمی‌کنند. 

بنابرگزارش دیده بان ایران؛ حبس خانگی یا حصر میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد از اوایل اسفند ۱۳۸۹ آغاز شده و تاکنون ادامه دارد. با آغاز به کار دولت حسن روحانی که با شعار رفع حصر حائز اکثریت آرای شرکت کننده در انتخابات شده بود امیدواری جهت رفع حصر افراد مورد اشاره افزایش یافته بود که عملاً به جز برخی رفع محدودیت ها درباره آقای کروبی هیچ اتفاقی در این رابطه رخ نداد.

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر