کد خبر: 124839
A

واکنش خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی درباره «میز بزرگ» کاخ کرملین/ استفاده از این میز بزرگ مسبوق به سابقه بود

رسانه وابسته به سازمان تبلیغات نوشت: مروری بر دیدارهای رئیس‌جمهور روسیه با همتایانش در کرملین نشان می‌دهد که استفاده از این میز بزرگ مسبوق به سابقه بوده است. دیدار پوتین با رئیس‌جمهور آذربایجان و نخست وزیر ارمنستان یکی از آن موارد است.

واکنش خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی درباره «میز بزرگ» کاخ کرملین/ استفاده از این میز بزرگ مسبوق به سابقه بود

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی با انتشار گزارشی درباره سفر ابراهیم رئیسی به روسیه و دستاورد این سفر ضمن اشاره به مطالب رسانه ها و کاربرانی که نسبت به نحوه استقبال مسکو از رئیس دولت سیزدهم و همچنین مذاکره پوتین و رئیسی نوشت:

اما در داخل کشور همان عده‌ای که همزمان با سفر رئیس‌جمهور دلواپس شعار «نه شرقی، نه غربی» شده‌اند، این بار میز بزرگ دفتر رئیس‌جمهور روسیه و فاصله زیاد پوتین و رئیسی را بهانه کردند و این مساله را بازهم نوعی تحقیر دانستند درحالی که این میز و فاصله زیاد دو رئیس‌جمهور به دلایل آنچه کرملین رعایت پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرده بود، استفاده شده است.

این در حالی است که با مروری بر دیدارهای رئیس‌جمهور روسیه با همتایانش در کرملین نشان می‌دهد که استفاده از این میز بزرگ مسبوق به سابقه بوده است. دیدار پوتین با رئیس‌جمهور آذربایجان و نخست وزیر ارمنستان یکی از آن موارد است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر