کد خبر: 124849
A

توجیه جالب خبرگزاری نزدیک به سپاه در واکنش به اخراج «محمد فاضلی» از دانشگاه/ روحانی هم اساتید انقلابی را حذف کرد/ اساتید انقلابی در دولت روحانی واقعاً نفس نمی توانستند بکشند

این خبرگزاری همچنین بدون اشاره به نام اساتید منتقد سیاست های دولت روحانی از قول یکی از همین اساتید دانشگاه علامه نوشت: حدود 8 سال آنقدر در دانشگاه تحت فشار بودیم که واقعا نمی‌توانستیم نفس بکشیم. برخی اساتید که سواد کافی هم ندارند هر کاری دلشان می‌خواهد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کردند و ارتقاء می‌گرفتند.

توجیه جالب خبرگزاری نزدیک به سپاه در واکنش به اخراج «محمد فاضلی» از دانشگاه/ روحانی هم اساتید انقلابی را حذف کرد/ اساتید انقلابی در دولت روحانی واقعاً نفس نمی توانستند بکشند

به گزارش دیده بان ایران؛ همزمان با انتشار خبر اخراج «محمدفاضلی» از دانشگاه؛ خبرگزاری نزدیک به سپاه با انتشار گزارشی جالب از روزگار اساتیدی که این خبرگزاری انها را انقلابی خوانده است از دانشگاه نوشت: "اساتید انقلابی دانشگاه‌های کشور طی 8 سال گذشته و بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید به دلیل برخی سیاسی‌کاری ها با مشکلاتی مواجه شدند. مشکلاتی که موجب دلسردی و کندی فعالیت برخی اساتید شد.

حذف و کنارگذاشتن اساتید انقلابی دانشگاه‌ها به بهانه های مختلف از اتفاقاتی بود که در دولت سابق بارها موجب انتقاد اساتید و دانشجویان شد."

این خبرگزاری همچنین بدون اشاره به نام اساتید منتقد سیاست های دولت روحانی از قول یکی از همین اساتید دانشگاه علامه نوشت: حدود 8 سال آنقدر در دانشگاه تحت فشار بودیم که واقعا نمی‌توانستیم نفس بکشیم. برخی اساتید که سواد کافی هم ندارند هر کاری دلشان می‌خواهد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کردند و ارتقاء می‌گرفتند.

این رسانه انقلابی همچنین اضافه می کند: بسیاری از دانشگاهیان معتقدند در 8 سالی که دولت تدبیر و امید مدیریت دانشگاه‌ها را برعهده داشت، روزهای سختی به اساتید انقلابی گذشت و خیلی از اساتید به بهانه‌های مختلف کنار گذاشته شدند. یکی از اساتید دانشگاه با اشاره به روزهای سختی که به اساتید در دولت روحانی گذاشت، گفت: اصلاح‌طلبان در آن زمان هیچ‌گونه واکنشی نسبت به پروژه حذف اساتید نداشتند اما امروز در مقابل اینکه یک استاد پیمانی دانشگاه در مرحله تبدیل وضعیت نتوانسته موفق به کسب رای هیات اجرایی دانشگاه شود، این همه سر و صدا به پا می‌کنند! این آقایان تا حالا کجا بودند؟

گفتنی است 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر