کد خبر: 124937
A

واکنش معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور به انتقادها از جمله ای «در خدمت شما هستم» ابراهیم رئیسی خطاب به پوتین

بر اساس مذاکرات منتشر شده در سایت کرملین، ابراهیم رئیسی در بخشی از مذاکرات خطاب به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه می گوید؛ «در خدمت شما هستم» پوتین در پاسخ به رئیس جمهور ایران هم گفته است؛ متشکرم! همین گفت و شنود چند روزی است سوژه فضای مجازی شده است.

واکنش معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور به انتقادها از جمله ای «در خدمت شما هستم» ابراهیم رئیسی خطاب به پوتین

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بر اساس مذاکرات منتشر شده در سایت کرملین، ابراهیم رئیسی در بخشی از مذاکرات خطاب به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه می گوید؛ «در خدمت شما هستم» پوتین در پاسخ به رئیس جمهور ایران هم گفته است؛ متشکرم!

همین گفت و شنود چند روزی است سوژه فضای مجازی شده است. 

12

محمد جمشیدی در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما به انتقادها از حمله بحث برانگیز رئیسی خطاب به پوتین واکنش نشان داد.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور  گفت: هر ایرانی و هر کس تواضع یک ایرانی مومن را بشناسد میداند معنی درخدمت شما هستیم یعنی بفرمایید. احساس میکنم آنها مترجم قوی نداشتند. این موضوع را خیلی جدی نمی گیریم.

وی افزود: در ملاقات های خارجی رئیس جمهور در حوزه کشورهای عربی بارها از مقامات عربی شنیدم که می گفتند انا فی خدمتکم  نه به معنی اینکه من کارمند شما هستم بلکه به معنی اینکه شما بفرمایید. چیز عجیب غریبی نیست.

جمشیدی در ادامه گفت: برخی می خواهند حاشیه سازی کنند. رئیس جمهور آدم متواضعی هست و وقتی میخواهد کسی را خطاب کند میگوید جناب اقای فلانی. برخی ترجمه کردند عالیجناب. 

وی افزود: قرآن می گوید بگذار اینها توی دنیای خودشان غرق بشوند، اما واقعیت چیز دیگری ست؛ فضای مجازی هم ممکن است اینطور باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر