کد خبر: 124954
A
دیده بان ایران:

خبرگزاری نزدیک به سپاه ول کن خانواده «هاشمی رفسنجانی» نیست/ چه کسانی شما را مدیریت می کند که برای رسانه های معاند خوراک درست می کنید؟

این خبرگزاری خطاب به محسن هاشمی نوشت: محسن هاشمی می‌بایست عقلانیت سیاسی را جایگزین رفتارهای زیگزالی و منفی خانواده بکند و در روایت تاریخ، به جای مظلوم نمایی برای پدر، به واقعیت‌های تاریخی اشاره کند و به مردم پاسخ دهد که میراث هاشمی که دولت روحانی بود، چه مشکلاتی برای کشور ایجاد کرده است.

خبرگزاری نزدیک به سپاه ول کن خانواده «هاشمی رفسنجانی» نیست/ چه کسانی شما را مدیریت می کند که برای رسانه های معاند خوراک درست می کنید؟

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه برای چندمین بار طی هفته های اخیر و پس از مصاحبه جنجالی محسن هاشمی با سایت اعتماد (اینجا) با انتشار گزارشی تحت عنوان"چه کسی فرزندان هاشمی را مدیریت می کند" نوشت: 

 اظهارات اخیر محسن هاشمی رئیس سابق شورای سابق شهر تهران و فرزند مرحوم هاشمی درباره نحوه فوت پدر که تنها خوراکی را برای رسانه‌های معاند و ضدانقلاب فراهم کرده است، این سئوال را در اذهان ایجاد می‌کند که خانواده هاشمی دقیقاً به دنبال چه هدفی هستند و چرا کسی در بین آشنایان نمی‌تواند این خانواده را مدیریت کند؟

سابقاً در افواه مطرح می‌شد که محسن هاشمی به‌عنوان فرزند ارشد، نقشی در مدیریت خانواده بر عهده دارد که با اتفاقاتی که در این چند سال پیش آمد، مشخص شد که محسن نیز به‌مانند پدر، توانایی مدیریت فرزندان و اهالی خانواده را ندارد و گاهی اوقات به دنبال تحرکات و اظهارات عجیب خانواده، به‌جای مدیریت فضا، خود  به‌ عنوان یکی از اهرم‌های منفی در پازل خانواده، اقدام می‌کند.

شاهد مثال برای این واقعیت که خانواده هاشمی نه به اظهارات پدری که در قید حیات بود وقعی می‌نهاد و نه به برادری که بعد از پدر، قرار بود نقش بزرگ خانواده را بر عهده بگیرد، توجه می‌کند، اظهارات فائزه هاشمی است.

این خبرگزاری همچنین در ادامه گزارش خود به مواردی از جمله بحث و جدل بین محسن و فائزه هاشمی اشاره می کند و می نویسد: "به هرجهت خانواده هاشمی می‌بایست موضع خود را به طور شفاف نسبت به مردم و کشور مشخص کند و محسن هاشمی نیز در ترسیم آینده سیاسی‌اش، می‌بایست عقلانیت سیاسی را جایگزین رفتارهای زیگزالی و منفی خانواده بکند و در روایت تاریخ، به جای مظلوم نمایی برای پدر، به واقعیت‌های تاریخی اشاره کند و به مردم پاسخ دهد که میراث هاشمی که دولت روحانی بود، چه مشکلاتی برای کشور ایجاد کرده است."

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر