کد خبر: 124985
A

ارگان رسانه ای شهرداری تهران: یک لایک و کامنت هم می‌تواند در تسلط «حق» نقش داشته باشد!

مدیرعامل موسسه همشهری‌ در سرمقاله امروز این روزنامه نوشت: «هرکس هرجا نشسته است آرایش جنگی برای جهاد تبیین بگیرد. باید حق را شناخت و حقیقت را روایت کرد و دست‌به‌دست تا مسلط شود».

ارگان رسانه ای شهرداری تهران: یک لایک و کامنت هم می‌تواند در تسلط «حق» نقش داشته باشد!

به گزارش دیده بان ایران، روزنامه همشهری ستون سرمقاله خود را در اختیار محسن مهدیان مدیرعامل موسسه همشهری‌ قرار داده است.

این سرمقاله در یک سوم پایانی‌اش سوال خود را مطرح کرده که «هدف نهایی دشمن از تحریف واقعیت چیست؟» و خودش هم پاسخ داده «اینکه نشان دهد راه طی‌شده انقلاب سیاه است و آینده نیز سیاه».

او نوشته «ثمره این تحریف از واقعیت می‌شود رخوت و سستی و ناامیدی. و اما چه باید کرد؟». مهدیان فرمان آماده‌باش داده که «هرکس هرجا نشسته است آرایش جنگی برای جهاد تبیین بگیرد. باید حق را شناخت و حقیقت را روایت کرد و دست‌به‌دست  تا مسلط شود».

او به زعم خودش حق را اینجور تعریف کرده: «با همه نقص‌ها و کژی‌ها و دشمنی‌ها پیشرفت کرده‌ایم و می‌کنیم». سپس ادامه داده که «همین حق را باید دید و روایت کرد. باید گفت و نوشت و خواند تا حقیقت تبیین شود».

او سطح جنگ ادعایی‌اش را لایک و ریتوییت آورده و گفته «حتی یک لایک و ریت و کامنت می‌تواند در مسلط شدن روایت حق موثر باشد».

این سخنان در جایی قابل پذیرش است که جامعه یکدست از یک تفکر حمایت کند. اما اینکه یک طیف سیاسی آنچه می‌گوید و عمل می‌کند را حق مطلق بداند و مخالف را دشمن، قاعدتا نهایت مقبولیتی که می‌تواند داشته باشد در همان گعده‌های خودی‌شان است و ولاغیر! البته که در شبکه‌های ‌مجازی این جنگجویان «حق» مدنظر مهدیان با «عملیات‌های لایک‌ریزی» به استقرار حق خیلی کمک می‌کنند!/ روزآروز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر