کد خبر: 125127
A

جمهوری اسلامی: مسئولانی که دلشان برای تجمعات تنگ شده صبر کنند؛ اوضاع کرونایی خوب نیست!

روزنامه «تحت مدیریت مسیح مهاجری» در سرمقاله خود به انتقاد از عادی‌انگاری‌های مسئولین در قبال کرونا پرداخته است.

جمهوری اسلامی: مسئولانی که دلشان برای تجمعات تنگ شده صبر کنند؛ اوضاع کرونایی خوب نیست!

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود به انتقاد از عادی‌انگاری‌های مسئولین در قبال کرونا پرداخته است. این یادداشت به آرام شدن جو کرونایی در کشور پس از واکسیناسیون اشاره کرده و نوشته «همین تصور موجب شده نسبت به شیوه‌نامه‌های بهداشتی به نوعی تسامح برسند و بسیاری از محدودیت‌ها را لغو کنند یا کاهش دهند. مردم نیز تحت تاثیر تبلیغاتی که مسئولان در این زمینه کردند قرار گرفته و عادی‌انگاری پیشه کرده‌اند. به نظر می‌رسد خطر دقیقاً از همینجا ناشی شده و اگر موج ششم بتواند مشکلات جدیدی به وجود بیاورد، به همین دلیل خواهد بود».

به نوشته جمهوری اسلامی «باید برای جلوگیری از گسترش موج ششم، اقدامات لازم صورت گیرد و در این زمینه هیچگونه سهل‌انگاری و کوتاهی قابل قبول نیست».

این روزنامه طعنه‌ای هم زده به مسئولانی که با حضورشان تجمعات مستعد شیوع کرونایی درست می‌کنند: «مسئولان که گویا دلشان برای تجمعات تنگ شده، صبوری بیشتری از خود نشان بدهند و برای مدت کوتاه دیگری با ارتباط تصویری روزگار بگذرانند تا ریشه ویروس کرونا خشک شود و مردم به زندگی عادی خود برگردند».

در حالی که روزانه به صورت تصاعدی با سرعت چشمگیری آمار میتلایان در حال افزایش است ستاد ملی مقابله با کرونا در اقداماتی عجیب و دور از منطق و بر خلاف توصیه‌ها و پیشنهادات وزارت بهداشت، نه تنها محدودیتی اعمال نمی‌کند بلکه مصرا خواستار بازگشایی حضوری مدارس و ‌دانشگاه‌ها هستند و به شدت اجرایی شدن آن را دنبال می‌کنند؛ با دستور اکید ابراهیم رئیسی .

این در حالی است که طبق برنامه اعلام شده قرار بر این است که راهپیمایی 22بهمن امسال با حضور مردم برگزار شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر