کد خبر: 125325
A

واکنش تند رسانه احمدی نژاد به ارگان رسانه ای دولت ابراهیم رئیسی/ از کی تا حالا شما روابط عمومی روسیه و آمریکا شده اید؟!

ارگان رسانه ای موسوم به جریان بهار نوشت: "اگر قرار به تکذیب هم باشد، سخنگویان روسیه، آمریکا و انگلیس باید دست به کار شوند؛ به روزنامه دولت چه ربطی دارد که به نمایندگی از سه کشور یادشده تکذیبیه منتشر می‌کند؟!"

واکنش تند رسانه احمدی نژاد به ارگان رسانه ای دولت ابراهیم رئیسی/ از کی تا حالا شما روابط عمومی روسیه و آمریکا شده اید؟!

به گزارش دیده بان ایران و به دنبال انتقاد تند روزنامه دولتی ایران از سخنان روز پنجشنبه محمود احمدی نژاد که در آن مدعی شده بود: روسیه و آمریکا روی ایران و اوکراین با هم معامله کرده‌اند. سایت دولت بهار نوشت:

درحالی که دکتر احمدی‌نژاد درباره معامله روسیه با آمریکا و انگلیس بر سر اوکراین و ایران هشدار داده و اعلام خطر کرده است، روزنامه ایران در یادداشتی به قلم مصطفی عیوضی، دبیر سرویس سیاسی، این خبر را تکذیب کرده و آن را غلط و ساختگی دانسته است!

این رسانه نزدیک به رئیس دولت دهم همچنین یادآوری کرد: "قاعدتاً اگر قرار به تکذیب هم باشد، سخنگویان روسیه، آمریکا و انگلیس باید دست به کار شوند؛ به روزنامه دولت چه ربطی دارد که به نمایندگی از سه کشور یادشده تکذیبیه منتشر می‌کند؟!"

بنابرگزارش دیده بان ایران؛ روزنامه ایران امروز نوشته بود:  آقای احمدی‌نژاد به دنبال تحقق منافع چه کسانی است و این پیروزی ناشی از ترساندن ملت ایران را به چه کسانی هدیه می‌دهد؟ آقای احمدی‌نژاد از کجا اطلاع دقیق می‌گیرد؟

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر