کد خبر: 125404
A

ماجرای سفر سردار مرتضی طلایی به کانادا از زبان خودش

سردار مرتضی طلایی در تماس تلفنی عبدالله عبدی توضیحاتی را درباره سفر خود به کانادا و تورنتو ارائه داد

ماجرای سفر سردار مرتضی طلایی به کانادا از زبان خودش

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عبدالله عبدی فعال رسانه ای توضیحاتی را درباره گفت و گوی خود مرتضی طلایی را منتشر کرده است. پس از انتشار مصاحبه های متعدد آقای مرتضی طلایی با رسانه های مختلف متوجه شدم ایشان درباره من و فعالیت عبدی مدیا دچار سوتفاهم شده یا کسانی برای ایشان قضیه را به شکلی توطئه گونه و فضاسازی شده جلوه داده اند. 

مستقیم با خود ایشان تماس گرفتم و با  ایشان حدود نیم ساعت گفتگوی صمیمانه کردیم.

محتوای بیست و هفت دقیقه‌ای گفت و گوی من با مرتضی طلایی بر چند محور استوار بود، برای ایشان توضیح دادم چون شما فعال سیاسی شناخته شده ای محسوب می شوید، حضورتان در کشور های دیگر مانند حضور بازیگران و سلبریتی هایی که درکانادا رفت و آمد می کنند برای مردم مهم هست و این موضوع به معنای  دخالت در زندگی شخصی شما نیست و فیلم در فضای عمومی از شما گرفته شده.

درباره محتوای خبری که من منتشر کردم به آقای طلایی گفتم  هیچ گاه صحبت از اینکه شما "شهروند" کانادا شده اید نکرده ایم و ایشان هم تصریح کردند که کارت اقامت کانادا را ندارند

توضیح دادم که عبدی مدیا رسانه‌ای مستقل و بدون وابستگی داخلی و خارجی است و توطئه ای برای خراب کردن ایشان در کار نبوده؛ موضوع تنها انتشار یک ویدئو به خاطر شهرت سیاسی آقای طلایی رئیس سابق پلیس تهران و نایب رئیس اسبق شورای شهر است. پس از انتشار مصاحبه های متعدد مرتضی طلایی با رسانه های مختلف متوجه شدم ایشان دچار درباره من و فعالیت رسانه ای دچار سوتفاهم شده یا کسانی برای ایشان قضیه را به شکلی توطئه گونه و فضاسازی شده جلوه داده اند. 

موضوعاتی هم مانند تخریب شخصیت، تهمت زدن و ‌..هیچ گاه وجود نداشته است‌. 

همینجا مجددا یادآور می شوم سفر آقای طلایی به همراه خانواده به کانادا به معنای اقامت و شهروندی و مسائلی مانند اینها نیست.

ایشان توضیحات دیگری هم دادند که برای بنده قابل فهم بود اما به درخواست خود ایشان از انتشارش خودداری میکنم.

عبداله عبدی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر