کد خبر: 125408
A

واکنش نماینده مجلس به گرانی ها: مسوولان کشور مرض بیخیالی گرفته‌اند/ برنج نسبت به سال قبل بیش از ۱۲۰ درصد افزایش داشته است و قیمت لبنیات ۵۰ درصد بالا رفته

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس: قیمت برنج نسبت به سال قبل بیش از ۱۲۰ درصد افزایش داشته است و قیمت لبنیات ۵۰ درصد بالا رفته است. مسوولان نیز همه چیز را به شرایط اقتصادی و مذاکرات گره زده اند.

واکنش نماینده مجلس به گرانی ها: مسوولان کشور مرض بیخیالی گرفته‌اند/  برنج نسبت به سال قبل بیش از ۱۲۰ درصد افزایش داشته است و قیمت لبنیات ۵۰ درصد بالا رفته

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صدیف بدری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: باید اولویتهای کشور را در دستور جلسات خود در نظر بگیریم؛ با توجه به شرایط اقتصادی کشور و گرانی‌های اخیر در سه چهار ماه اخیر بحث معیشت مردم از هر چیزی مهمتر است. تمام اقلام ضروری مردم چندبرابر شده است، ولی گویا مسوولان کشور مرض بیخیالی گرفته‌اند.

دولت بحث حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را بدون ارائه برنامه عملیاتی جایگزین ارائه می کند و هنوز این ارز حذف نشده در بازار تلاطم ایجاد کرده است و تاثیر خود را بر روی قیمت نهاده های دام و طیور گذاشته استوی در ادامه گفت: از هر بخشی که می پرسیم چرا اقلام ضروری مردم چندبرابر شده است می گویند شرایط کشور این گونه است. قیمت برنج نسبت به سال قبل بیش از ۱۲۰ درصد افزایش داشته است و قیمت لبنیات ۵۰ درصد بالا رفته است. مسوولان نیز همه چیز را به شرایط اقتصادی و مذاکرات گره زده اند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دولت بحث حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را بدون ارائه برنامه عملیاتی جایگزین ارائه می کند و هنوز این ارز حذف نشده در بازار تلاطم ایجاد کرده است و تاثیر خود را بر روی قیمت نهاده های دام و طیور گذاشته است.

 

وی در ادامه گفت: از هیات رئیسه مجلس انتظار می رود جلسه غیر علنی با معاون اقتصادی رئیس جمهور ووزرای مربوطه برگزار کند تا در این خصوص برنامه های آنها به طور دقیق سنجیده شود. انتظار می رود کمیسیون آموزش هر چه سریعتر ایرادات شورای نگهبان به لایحه رتبه بندی معلمان رفع کرده و تا آخر سال تقدیم مجلس کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر