کد خبر: 125533
A

کیهان: خواجه حافظ هم می‌داند که عامل تمام مشکلات کشور «اصلاح طلبان» هستند

روزنامه «تحت مدیریت حسین شریعتمداری» در شماره امروز خودش نسبت به بیانیه روزگذشته مجمع روحانیون مبارز و مجمع مدرسین واکنش نشان داد.

کیهان: خواجه حافظ هم می‌داند که عامل تمام مشکلات کشور «اصلاح طلبان» هستند

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان در شماره امروز خودش درباره بیانیه روزگذشته مجمع روحانیون مبارز و مجمع مدرسین، در ستون گفت و شنودش نوشت:

گفت: بیانیه مشترک دو گروه مدعی اصلاحات مجمع روحانیون مبارز و مجمع مدرسین را که دیروز به مناسبت دهه فجر صادر شده است دیده‌ای؟!

گفتم: این بیانیه که دو هفته قبل توسط آقای خاتمی نوشته شده بود و ابراز امیدواری کرده بودند که با انتشار آن بلاهایی را که با فاجعه برجام و مشکلات بزرگ اقتصادی بر سر ملت آوار کرده‌اند و خیانتی که در فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ مرتکب شده بودند را لاپوشانی کنند! 
گفت: کجای کاری؟! در این بیانیه به مشکلاتی اعتراض کرده‌اند که خودشان پدید آورده‌اند.
گفتم: ولی همه مردم و حتی خواجه حافظ هم می‌داند که عامل مشکلات اقتصادی از جمله، گرانی افسار‌گسیخته و بیکاری و تعطیلی کارخانه‌ها و سقوط ارزش پول ملی و... خود این جماعت بوده‌اند.
گفت: به خیال خودشان نعل وارونه زده‌اند!
گفتم: بهرام که دانش‌آموز بی‌اندازه تنبلی بود، به ناظم مدرسه زنگ زد و گفت بهرام مریض است و امروز نمی‌تواند به مدرسه بیاید. ناظم که متوجه کلک او شده بود، پرسید شما کی هستید و دانش‌آموز گفت؛ آقا اجازه! من خود بابام هستم!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر