کد خبر: 125570
A

تجدید میثاق رئیس جمهور و هیات دولت با آرمان‌های امام راحل

رئیس جمهور و هیات دولت در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب و دهه مبارک فجر با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق رئیس جمهور و هیات دولت با آرمان‌های امام راحل

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و اعضای هیات دولت امروز چهارشنبه در دومین روز از  چهل و سومین سالروز از ایام دهه فجر با حضور در مرقد امام راحل با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به بزرگ معمار انقلاب اسلامی ایران بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید بیعت کردند.  

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی یادگار امام راحل و رئیس تولیت آستان حرم مطهر امام خمینی (ره) و حمید انصاری قائم مقام موسسه حفظ و نشر آثار امام راحل، رئیس جمهوری و هیات دولت را همراهی کردند.  

همچنین رئیس قوه مجریه و اعضای هیات دولت صبح امروز پس از تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بر سر مزار شهدای ٧٢ تن و شهیدان رجایی، بهشتی و باهنر، شهدای دولت و هفتم تیر و گلزار شهدای بهشت زهرا(س) حضور یافتند و با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ این شهدای والا مقام ادای احترام کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر