کد خبر: 125582
A

حجت‌الاسلام فاطمی‌پور: چین رسماً اعلام کرده سال آینده یک میلیون و ۹۰۰ هزار بشکه نفت از ایران خریداری می‌کند

معاون فرهنگی – سیاسی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ گفت: دیگر کشورهای دنیا چندان زیر بار این تحریم‌ها نمی‌روند و حقانیت جمهوری اسلامی برای خیلی از کشورها مشخص شده و مخالفت‌های حقوقی چندان نمی‌تواند ادامه یابد و بدعهد‌ی‌هایی که انجام دادند نظام این تحریم‌ها را متزلزل کرده است تا جایی که چین به طور رسمی اعلام می‌کند سال آینده یک میلیون و ۹۰۰ هزار بشکه نفت از ایران خریداری می‌کند.

حجت‌الاسلام فاطمی‌پور: چین رسماً اعلام کرده سال آینده یک میلیون و ۹۰۰ هزار بشکه نفت از ایران خریداری می‌کند

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فاطمی‌پور، معاون فرهنگی – سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ با اشاره به اهمیت جهاد تبیین به واسطه مقابله با جنگ شناختی دشمن و خنثی‌سازی روایت دروغین او از انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام به خبرگزاری بین المللی قرانی گفت: برای نمونه بیان می‌کنند جمهوری اسلامی نتوانست عدالت را به مثابه یکی از خواسته‌های مردم از انقلاب، محقق کند. جواب این است که بله، جمهوری اسلامی نتوانسته عدالت آرمانی مدنظرش محقق کند اما در مقایسه با وضعیت عدالت در سایر نظام‌ها جهان و نظام‌های گذشته باید وضعیت جمهوری اسلامی را بررسی کرد و وضعیت امروز را نشان داد. در اینجاست که اهمیت موضوع «جهاد تبیین» روشن می‌شود. اگر برای دفاع از مرزها وارد میدان جهاد می‌شوید بسیار ارزشمند است اما به هر حال این دفاع از یک سرزمین است در حالی که جهاد تبیین دفاع از مرزهای نظری و اعتقادی جامعه و دفاع از کیان حکومت اسلامی و انقلاب اسلامی است که یکی از هزینه‌های داده شده برای آن حدود سیصد هزار شهیدی است که برای حفظ انقلاب خون خود را نثار کرده‌اند.

وی اضافه کرد: امروز دشمن در جنگ نظامی و تحریم‌ها ناموفق بوده و مشاهده می‌کنیم سلسله و زنجیر تحریم‌هایی که به دست و پای کشور بسته شده بود و قرار بود کار به جایی برسد که نتوانیم یک قطره نفت بفروشیم، در حال بریده و گسسته شدن است و دیگر کشورهای دنیا چندان زیر بار این تحریم‌ها نمی‌روند و حقانیت جمهوری اسلامی برای خیلی از کشورها مشخص شده و مخالفت‌های حقوقی چندان نمی‌تواند ادامه یابد و بدعهد‌ی‌هایی که انجام دادند نظام این تحریم‌ها را متزلزل کرده است تا جایی که چین به طور رسمی اعلام می‌کند سال آینده یک میلیون و ۹۰۰ هزار بشکه نفت از ایران خریداری می‌کند و این نشانه تغییر مدل و شکسته شدن نظام تحریم‌هاست. در این وضعیت تنها ابزاری که در دست نظام سلطه باقی مانده، همین جنگ روایت‌هاست. دشمن می‌خواهد در این جنگ از جمهوری اسلامی روایتی ارائه دهد که مردم احساس خسران و ضرر و اشتباه کنند. اینجاست که مسئله آنقدر مهم می‌شود که رهبر معظم انقلاب در چند دیدار امسال یکی از موضوعاتی که بجد بر روی آن دست می‌گذارند همین جهاد تبیین است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر