کد خبر: 125605
A

نماینده مجلس: بعضی‌ها سعی دارند جوانان امروز را سرخورده نشان دهند

نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: بعضی‌ سعی دارند تا جوانان امروز را سرخورده نشان دهند، اما جوانان با موفقیت‌های‌شان در حوزه‌های مختلف غلط بودن این ادعا را آشکارا به نمایش می‌گذارند.

نماینده مجلس: بعضی‌ها سعی دارند جوانان امروز را سرخورده نشان دهند

به گزارش دیده بان ایران؛ قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی ایران خودباوری جوانان است که ما این خودباوری را در عرصه‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب مشاهده کرده و می‌کنیم.

وی افزود: یکی از نمونه‌های خودباوری جوانان و اقشار مختلف در میادین جنگ تحمیلی هشت ساله است که جانانه از جان، مال، ناموس و وطن‌شان دفاع کردند.

نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پس از جنگ نیز با علم‌اندوزی و کسب موفقیت در حوزه‌های علمی با وجود همه فشارها و تحریم‌ها جوانان ما توانستند پیشرفت‌های چشم‌گیری در حوزه‌های مختلف داشته باشند.

ساعدی خاطرنشان کرد: امروز جوانان ما به تکنولوژی‌های مختلف دست یافته‌اند و با اختراعات‌شان در حوزه‌های مختلف شعار «نه شرقی نه غربی» جوانان اول انقلاب را عملیاتی کردند.

نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: بعضی‌ها سعی دارند تا جوانان امروز را سرخورده نشان دهند اما ما می‌بینیم که جوانان ما با موفقیت‌های‌شان در حوزه‌های مختلف غلط بودن صحبت‌های آنها را آشکارا به نمایش می‌گذارند.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر