کد خبر: 12569
A

اولین حضور نمایندگان مردم در خانه ملت شهرستان پردیس

ذوالقدر ضمن پیگیری موضوعات به صورت موردی، وعده نمودند در جلسات بعدی از مسئولین محترم شهری جهت ارائه گزارش فعالیت های خود در سطح شهر و همچنین رویارویی مستقیم با مردم در جهت رفع مشکلات مرتبط با ایشان دعوت نمایند.

 اولین حضور نمایندگان مردم در خانه ملت شهرستان پردیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، ری،اسلامشهر و پردیس، روز گذشته با حضور در دفتر ارتباط مردمی شهرستان پردیس با اقشار مختلف مردم این شهرستان به دیدار و گفتگو پرداختند.

دراین دیدار در خصوص مشکلاتی مانند پرونده های ساخت و ساز، طرح ایجاد گلخانه و مرکز پرورش ماهی و مشکل برق این مراکز و درخواست وام جهت اجرایی نمودن این طرحها،  مشکلات تهیه جهیزیه تعدادی از خانواده های بی بضاعت، مشکل خریداران زمینهای فاز ۴ پردیس و شرکت  عمران و همچنین مشکل تعدادی از شهروندان در روند اخذ وام مسکن و... بودند. 

ذوالقدر ضمن پیگیری موضوعات به صورت موردی، وعده نمودند  در جلسات بعدی از مسئولین محترم شهری جهت ارائه گزارش فعالیت های خود در سطح شهر و همچنین رویارویی مستقیم با مردم در جهت رفع مشکلات مرتبط با ایشان دعوت نمایند. 

گفتنی است دفتر ملاقات نمایندگان مجلس با مردم(خانه ملت) شهرستان پردیس دو روز در هفته شاهد حضور نمایندگان محترم مردم شریف در مجلس شورای اسلامی خواهد بود که این ایام متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر