کد خبر: 125722
A

نمایندگان حاضر در جلسه با رئیس جمهور : ابراهیم رئیسی دستور بررسی انتصابات وزارت کار را داد/اعتراض تند نمایندگان به سخنگوی دولت و عبدالملکی

«محمد خدابخشی» نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس و «قدرت اله حمزه شلمزاری» عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها که از اعضای حاضر در جلسه ای بودند که در آن رئیسی به انتصابات عجیب عبدالملکی در وزارت کار ورود کرده و به وزیر تذکر دادند. این نمایندگان، ضمن تایید این خبر اعلام کردند؛ «برخی افرادی که در این وزارتخانه(کار) مسؤلیت گرفتند توان انجام وظایف مدیریتی را ندارند و در این میان مردم متضرر می شوند و رئیس جمهور محترم که بصورت شبانه روزی مشغول به فعالیت است.»

 نمایندگان حاضر در جلسه با رئیس جمهور : ابراهیم رئیسی دستور بررسی انتصابات وزارت کار را داد/اعتراض تند نمایندگان به سخنگوی دولت و عبدالملکی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  «محمد خدابخشی» نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس و «قدرت اله حمزه شلمزاری» عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها که از اعضای حاضر در جلسه ای بودند که در آن رئیسی به انتصابات عجیب عبدالملکی در وزارت کار ورود کرده و به وزیر تذکر دادند. این نمایندگان، ضمن تایید این خبر اعلام کردند؛ «برخی افرادی که در این وزارتخانه(کار) مسؤلیت گرفتند توان انجام وظایف مدیریتی را ندارند و در این میان مردم متضرر می شوند و رئیس جمهور محترم که بصورت شبانه روزی مشغول به فعالیت است.» خدا بخشی در مورد برخی اتهامات حامیان عبدالملکی گفت: «ما اصلا بر انتصاب شخص خاصی اصرار نداشتیم و نداریم که بگوییم به او در وزارتخانه مسئولیتی داده شود، بلکه دنبال کار و وظایف خود هستیم و افرادی باید برای مردم کار کنند که توان انجام وظایف مدیریتی را داشته باشند.»

متاسفانه آقای بهادری نه تنها خبر را دقیق نخوانده، تکذیب کردند بلکه با طرح این موضوع موجب بروز اختلاف میان دولت و مجلس می شوند! مگر میشود رئیس جمهور محترم نسبت به دغدغه های مجلس بی تفاوت باشد، قطعا این چنین نیست!

پس از این خبر تیم رسانه ای عبدالملکی که خود منشأ عمده حواشی این وزارت خانه است تلاش کرد موضوع را تکذیب کند ولی مدیر این رسانه اعلام کرد مستندات تایید این خبر را در اختیار دارد!

ظاهرا این آقایان به این نتیجه رسیدند پای سخنگوی دولت را به این ماجرا باز کنند تا وی را هم خرج مسائل خود کنند! 

بهادری جهرمی در مطلبی به اشتباه گفت «رئیس جمهور هیچ گونه تذکری به وزیر کار نداده بلکه در موضوع صندوق بازنشستگان از ایشان تشکر کرده اند» در حالی که اصلا در متن خبر چنین موضوعی منتشر نشده بود! در متن گفته شده بود رئیس جمهور به معاون اجرایی خود دستور داده اند موضوع انتصابات پرحاشیه که مورد نقد و اعتراض نمایندگان مردم است را پیگیری کنند نه آنکه به وزیر تذکر داده باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر