کد خبر: 125758
A
سخنگوی حزب اعتماد ملی:

تشکیل دولت سایه توسط روحانی گمانه‌زنی است

جوادی حصار گفت: دولت در سایه تشکیل دادن، ابزارهایی لازم دارد که فکر می‌کنم زود است بخواهیم بگوییم آقای روحانی می‌تواند این کار را انجام دهد یا خیر.

تشکیل دولت سایه توسط روحانی گمانه‌زنی است

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدصادق جوادی حصار سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره دیدارهای اخیر روحانی، خاتمی، سیدحسن خمینی، محمدجواد باهنر و آیا این جلسات به منظور دیدارهای عمومی  یا برای کار تشکیلاتی انجام می‌شود، گفت: امیدوارم آقای روحانی حداقل بتواند اعضای دولت خودش را که در تعامل با دیگر جریان‌های سیاسی هستند، فراخوان داده و جمع کند تا بتواند به عنوان یک مجموعه مطلع از وضعیت امروز کشور به بالانس برسند. اگر این اتفاق رخ دهد، حرکت مثبتی است. امیدوارم آقای روحانی این انگیزه و روحیه را داشته باشد که بتواند اعضای دولت و حامیان دو دولت گذشته که اکثرا از جریان اصلاح‌طلبان بودند را به گفت‌وگو دعوت کرده و تعامل و تبادل نظر داشته باشند و با تجمیع این ظرفیت، می‌تواند در روند آتی کشور به ویژه در مناسبت‌های سیاسی و اقتصادی تاثیرگذار باشد.

سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره اینکه اگر روحانی از این حزب برای حضور در کار تشکیلاتی دعوت کند آیا آن‌ها از این دعوت استقبال خواهند کرد یا خیر گفت: مادامی که این دعوت در جهت منافع کشور و در جهت ایجاد بالانس‌های گفتمانی صورت بگیرد، قطعا ما استقبال خواهیم کرد.

وی درباره تشکیل دولت سایه از سوی حسن روحانی هم گفت: این‌ها گمانه‌زنی است. دولت در سایه تشکیل دادن، ابزارهایی لازم دارد که فکر می‌کنم زود است بخواهیم بگوییم آقای روحانی می‌تواند این کار را انجام دهد یا خیر.

جوادی‌حصار یادآور شد: قطعا اگر با اتفاقاتی که در ذهن ایشان است و جریان‌های سیاسی حامی ایشان هم دارند، در گفت‌وگوهای آتی به یک درصد بالایی از هم فکری برسند، چه آن را دولت در سایه یا جریان منتقد رصدکننده دولت فعلی نامگذاری کنیم، در مناسبات سیاسی آینده کشور تاثیرگذار خواهد بود./ ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر