کد خبر: 125891
A

روایت ناراحتی «سیدمحمد خاتمی» از رسانه‌ای شدن دیدارهایش با مردم

محمدعلی ابطحی رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره نحوه پاسخ نامه‌های مردمی و ملاقات‌های مستقیم خاتمی با مردم گفته:" دیدارهای مردمی خاتمی هر دو هفته یکبار برگزار می‌شد و زمانی که این ملاقات‌ها رسانه‌ای شده «خاتمی خیلی ناراحت»‌ شده است."

روایت ناراحتی «سیدمحمد خاتمی» از رسانه‌ای شدن دیدارهایش با مردم

به گزارش دیده بان ایران؛ در دوران ریاست‌جمهوری خاتمی که هنوز رسم نشده بود برای دریافت نامه‌، مردم را به دنبال خودروی رئیس‌جمهور و مسئولان همراه بکشانند بخشی به‌عنوان «پیگیری مطالبات مردمی» وجود داشته که نامه‌ها و درخواست‌های شهروندان را جمع‌آوری می‌کرده است.

در این زمینه محمدعلی ابطحی که در آن زمان رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره نحوه پاسخ به این نامه‌ها و ملاقات‌های مستقیم خاتمی با مردم گفته:‌ «تدارک دیدیم که هر دو هفته یک‌بار، آنهایی که در نامه‌های خود تقاضای ملاقات کرده بودند با آقای خاتمی صحبت کنند. ایشان نیز مانند زمانی که با وزرا ملاقات داشتند دو ساعت از زمان خود را برای این کار در نظر می‌گرفت. مردم هم بدون واسطه با رئیس‌جمهور دیدار و صحبت می‌کردند و درخواست‌های خود را می‌گفتند. یک‌بار هم طراحی کردیم که آقای خاتمی به‌صورت تلفنی با مخاطبان صحبت کنند. آن ملاقات تلفنی هم تنها باری بود که طراحی کردیم و آقای خاتمی با مخاطب صحبت کرد، مردم هم با ایشان سلام و احوال‌پرسی می‌کردند و درخواست‌های خود را می‌گفتند، هم‌زمان هم گروهی پای دستگاه‌ها نشسته بودند و درخواست‌ها را یادداشت می‌کردند.»

ابطحی ادامه داده که دیدارهای مردمی خاتمی هر دو هفته یکبار برگزار می‌شده و زمانی که این ملاقات‌ها رسانه‌ای شده «خاتمی خیلی ناراحت»‌ شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر