کد خبر: 126007
A

کیهان: فقط بی انصاف‌ها، می‌توانند منکر خدمات انقلاب اسلامی به ایران و ایرانی شوند

روزنامه تحت مدیریت «حسین شریعتمداری» نوشت: خدمات انقلاب اسلامی به ایران و ایرانی، آن‌قدر ملموس است که فقط بی‌انصاف‌ها، می‌توانند منکر آن شوند و البته ملت دیندار و آزاده ایران هم متقابلا در 43 سال گذشته، خدمات کم نظیری به اسلام و کشورهای مسلمان کرده‌اند. کشوری که پهلوی‌ها بجا گذاشتند 70 درصد جمعیت 36 میلیونی‌اش در روستاها زندگی می‌کردند.

کیهان: فقط بی انصاف‌ها، می‌توانند منکر خدمات انقلاب اسلامی به ایران و ایرانی شوند

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان در گزارش امروز ضمن اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نوشت: انقلاب در کشورهای بزرگ و دارای تمدن رخ می‌دهد. تاریخ نشان می‌دهد، کشورهای انقلاب کرده، اگر دچار شکست یا انحراف نشوند، تا 30 سال نخست با حفظ وضع به ارث رسیده، صرفا به تثبیت و تقویت امنیت خارجی و داخلی کشور می‌پردازند. در مرحله بعد به سراغ پیشرفت اقتصادی می‌روند که آنهم 30 تا 50 سال طول می‌کشد و بعد اقتدار سیاسی داخلی و خارجی و رشد فرهنگی و... را پیگیری می‌کنند. کشورهای انقلاب کرده موفق، 200 سال طول کشیده تا ابرقدرت یا قدرت بزرگی شده‌اند و ایران شاید تنها کشوری باشد که پیشرفت در تمام ابعاد را از اول انقلاب با هم شروع کرد؛ آنهم زیر سنگین‌ترین فشارهای جنگ و تحریم.
در بحث زیرساخت‌ها، کشاورزی، حمل‌ونقل، نفت و گاز و پتروشیمی و دیگر حوزه‌های اقتصادی به پیشرفت‌های زیادی رسیده است که کامل و کافی نیست. خدمات انقلاب اسلامی به ایران و ایرانی، آن‌قدر ملموس است که فقط بی‌انصاف‌ها، می‌توانند منکر آن شوند و البته ملت دیندار و آزاده ایران هم متقابلا در 43 سال گذشته، خدمات کم نظیری به اسلام و کشورهای مسلمان کرده‌اند. کشوری که پهلوی‌ها بجا گذاشتند 70 درصد جمعیت 36 میلیونی‌اش در روستاها زندگی می‌کردند که نزدیک به 90 درصدشان فاقد امکانات اولیه برای زنده ماندن بودند. به همین دلیل به دلایل پیش پا افتاده و در سنین پایین فوت می‌کردند. نوشتن از خدمات متقابل و بی‌نظیر انقلاب اسلامی و ملت ایران، در چند هزار جلد کتاب هم نمی‌گنجد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر