کد خبر: 126036
A

هادی غفاری: بچه‌هایشان در آمریکا، کانادا، این ور و آن ور می‌پلکند، خدا نکند یک روز بچه های ما شاه‌عبدالعظیم بروند/ جایشان نرم است، غذای‌ گرم است هیچ انتقادی هم نمی پذیریند

عضو مجمع روحانیون مبارز می‌گوید: بیانیه این مجمع با واکنش تندی مواجه شده و برخی این بیانیه را ضد نظام و ضد انقلاب دانستند، گفت: بیانیه مجمع روحانیون مبارز بسیار خوب بود. نباید که خفه‌ خون گرفت، افرادی که چنین اظهاراتی را درباره بیانیه مجمع می‌گویند، دهانشان را باز می‌کنند و بی‌تربیتی می‌کنند. اینها نان‌شان در روغن است، آب‌شان گرم است، قسط ماشین، خانه، گاز، تلفن، شهریه بچه و غیره ندارند. این افراد چیزی از اجاره‌خانه 10 میلیون تومانی برای یک اتاق کوچک آپارتمانی نمی‌دانند.

هادی غفاری: بچه‌هایشان در آمریکا، کانادا، این ور و آن ور می‌پلکند، خدا نکند یک روز بچه های ما شاه‌عبدالعظیم بروند/ جایشان نرم است، غذای‌ گرم است هیچ انتقادی هم نمی پذیریند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هادی غفاری، عضو مجمع روحانیون مبارز، در پاسخ به این سوال که، بیانیه این مجمع با واکنش تندی مواجه شده و برخی این بیانیه را ضد نظام و ضد انقلاب دانستند، گفت: بیانیه مجمع روحانیون مبارز بسیار خوب بود. نباید که خفه‌ خون گرفت، افرادی که چنین اظهاراتی را درباره بیانیه مجمع می‌گویند، دهانشان را باز می‌کنند و بی‌تربیتی می‌کنند. اینها نان‌شان در روغن است، آب‌شان گرم است، قسط ماشین، خانه، گاز، تلفن، شهریه بچه و غیره ندارند. این افراد چیزی از اجاره‌خانه 10 میلیون تومانی برای یک اتاق کوچک آپارتمانی نمی‌دانند.

او افزود: منتقدین بیانیه مجمع روحانیون مبارز راحت نشسته‌اند، جایشان نرم است، غذای‌ گرم دارند و هر چه به دهن‌شان می‌آید، می‌گویند و هیچ‌گونه انتقادی را هم نمی‌پذیرند.

غفاری با تاکید بر اینکه با توجه به قرار گرفتن در ایام دهه فجر مورد خطاب قرار دادن  نیروهای دلسوز انقلاب آن هم به این صورت، شایسته نیست، تصریح کرد: از قدیم گفته‌اند از کوزه همان برون تراود که در اوست. در حال حاضر اینها و نیروهای وابسته به اینها هرگز تاب تحمل هیچ نقدی را ندارند که این نشانه یک دیکتاتوری محض و کامل است.

غفاری در مورد راه برخورد با این نگاه‌های گزینشی اظهار کرد: باید تحمل کرد. ما به عنوان آدم‌های آزادی‌خواه اتفاقاً موافقیم که هر چه می‌خواهند بگویند و در این مورد آزاد هستند. آقای خاتمی حفظ الله یک بار گفته بود که «زنده‌باد مخالف من!» بله، با ما مخالف باشند اما تهمت، دروغ و افترا نبندند، ما را نقد کنند، هر چه هم می‌خواهند بگویند، نقد کنند اما دروغ و تهمت به ما نسبت ندهند.

این چهره سیاسی اصلاح‌ طلب در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر دیدار خاتمی و جرج سورس ادامه داد: شکر خوردند گفتند. یک نفر آمد و این را گفت، حتی بچه‌های وزارت خارجه گفتند چنین چیزی وجود ندارد و نیست، اینها دنبال تهمت، بهتان و افترا هستند. اگر آقای خاتمی یک ذره دستمال به دست بود و از روحیه استقلالی‌اش دست برمی‌داشت، این حرف‌ها را نمی‌زدند، حتی برای سایه خاتمی هم قربانی می‌کردند.

غفاری همچنین خاطرنشان کرد: خدا رحم کرده که زیر ما و بچه‌هایمان چه به لحاظ اخلاقی و چه مالی خیس نیست. اگر یک ذره در زندگی ما خیسی وجود داشت، الان اینها خیسی ما را سر پرچم بلند کرده بودند در حالی که زیر خودشان خیسِ خیس است، بچه‌هایشان در آمریکا، کانادا، این ور و آن ور می‌پلکند، هیچ عیبی ندارد اما خدا نکند یک روز بچه های ما یک شاه‌عبدالعظیم بروند.

او در رابطه با راه گریز از تندروی ها یادآور شد: راه گریزی وجود ندارد چرا که ساختار قانون اساسی همین خواهد بود که هست.

 

منبع: منیبان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر