کد خبر: 126235
A

ذوالنوری: تنها کشوری در کره زمین هستیم که در تمام ابعاد پیشرفت کرده است

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه کشورمان با کشورهای غربی در موضوعات مختلف چالش دارد، بیان داشت: در کره زمین یک کشور است که در تمام ابعاد پیشرفت کرده و نظام سلطه نمی‌خواهد این موفقیت‌ها را ببیند.

ذوالنوری: تنها کشوری در کره زمین هستیم که در تمام ابعاد پیشرفت کرده است

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای اروپایی در قالب اتحادیه اروپا هیچ اراده‌ای از خودشان ندارند و سه کشور انگلستان، آلمان و فرانسه در این اتحادیه مجری تفکرات نظام سلطه هستند.

 

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنوری، شامگاه پنج‌شنبه ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: قبل از انقلاب کشورها برای بقا باید به یکی از قطب‌های اصلی جهان وصل می‌شدند همه می‌دانیم امروز آن قطب‌بندی‌ها مرده و وجود خارجی ندارد.

وی ادامه داد: همه می‌دانیم که تمام این بدبختی‌هایی که در دنیا وجود دارد باعث‌ و بانی آن وجود رژیم سلطه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنوری ابراز داشت: نظام سلطه یک محوریت دارد که آن هم استکبار جهانی است و کشورهای مانند آلمان، انگلستان، فرانسه و … یاری‌رسان آمریکا هستند.

وی ادامه داد: کشورهای اروپایی در قالب اتحادیه اروپا هیچ اراده‌ای از خودشان ندارند و سه کشور انگلستان، آلمان و فرانسه در این اتحادیه مجری تفکرات نظام سلطه هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به استقلال و قدرت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و بیان داشت: امروز نه‌تنها ایران مستقل است، بلکه کشورهای جبهه مقاومت و حتی همسایگان نیز ایران را به‌عنوان الگو خودشان می‌دانند.

وی ابراز داشت: هیچ کسی نمی‌تواند امروز بگوید جمهوری اسلامی ایران در همه سیاست‌های خودش متأثر از کشور دیگری است، چرا که استقلال جزو اولین خواسته‌های مردم در انقلاب بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنوری تاکید کرد: جمهوری اسلامی با برخی از کشورها مانند چین و روسیه اشتراک منافع دارند و در یک جبهه قرار دارند.

وی با بیان اینکه کشورمان با کشورهای غربی در موضوعات مختلف چالش دارد، بیان داشت: در کره زمین یک کشور است که در تمام ابعاد پیشرفت کرده و نظام سلطه نمی‌خواهد این موفقیت‌ها را ببیند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزایش قدرت کشور را مهم برشمرد و ابراز داشت: امروز اگر از نظر نظامی قوی نبودیم کشورهای پیشرفته دنیا حاضر نمی‌شدند با ما مذاکره کنند.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص طرح شفافیت آرای نمایندگان تصریح کرد: بنده و آقای امیرآبادی در این زمینه کاملاً موافق هستیم و خواستار نهایی شدن این طرح هستیم./حوزه

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر