کد خبر: 126281
A

کیهان: برخی مردم با تراکتور و اسب به راهپیمایی۲۲بهمن آمده بودند

روزنامه تحت مدیریت «حسین شریعتمداری» باردیگر به بیانیه دو تشکل اصلاح طلب کنایه زد و نوشت: اینها خیال خود از دلسردی مردم نسبت به انقلاب و نظام خبر می‌دادند.

کیهان: برخی مردم با تراکتور و اسب به راهپیمایی۲۲بهمن آمده بودند

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان در شماره امروز گفت وشنود خودش باردیگر به بیانیه دو تشکل اصلاح طلب کشور کنایه زد و نوشت:

گفت: دیروز جشن مردمی سالگرد انقلاب اسلامی با‌شکوه‌تر و تماشایی‌تر از همیشه برگزار شد و با وجود کرونا، مردم برای اعلام وفاداری خود به انقلاب اسلامی، با ماشین، موتورسیکلت، پیاده و در برخی از مناطق با تراکتور و اسب و... آمده بودند.
گفتم: برخی از احزاب و گروه‌های چند نفره را بگو که بیانیه می‌دادند و صفحه سیاه می‌کردند و به خیال خود از دلسردی مردم نسبت به انقلاب و نظام خبر می‌دادند و‌...!!
گفت: این عده، بی‌اعتنایی مردم به خودشان را می‌بینند و به جای آنکه از بلاهایی که بر سر ملت آورده‌اند درس بگیرند و خجالت بکشند، رویگردانی مردم از حزب‌های چند نفره خود را به حساب رویگردانی از انقلاب می‌نویسند!
گفتم: یارو به دکتر مراجعه کرد و گفت؛ آقای دکتر! مدتی است که هیچ‌کس به من محل نمی‌گذارد و اعتنا نمی‌کند. دکتر به منشی گفت؛ نفر بعدی!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر